Son Yazılar

BİRAZ BENDEN


Heyyyyttttt beeee  geri döndüm geriiiii!!!!!parmaklarım şuan klavyenin tuşlarına dokunduğu için o kadar mutlu ki dile gelip konuşmak istiyorlar.Az buz zaman değil tamı tamına 3 ay boyunca yazı girmedim!.Fark etmişsinizdir belki etmediyseniz de canınız sağ olsun cinim...😈
Neyse neden yazı yazmadığıma gelirsek hayatımda köklü değişikler yapmayı uzun zamandır düşünüyordum ve bunun için bir adım attım ve Sağlıkta Lisans Tamamlamaya başvurdum  veeeee bilin bakalım nooldu?! Ankara Yıldırım Beyazıt Sosyal Hizmet Bölümünü Kazaaaaannnddııımmmmm....💃💃💃
Neşeyle endişeyi aynı zamanda yaşadım çünkü Ankarayı kazandım fakat kalacak yer ulaşım bunların hepsi birer sorun yumağına dönüştü ilk ev tutmak ve Kyk'ya başvurmakla  işe başladım, eve yerleştim yatak vs her şey tamam derken evde kaldığımın 18.günü  kyk sonuçları açıklandı ve beklemediğim bir şekilde ''yurt'' kazandım.Eeeee ne olacak Ruhsa'ya yine taşınma yolları göründü ev için uğraştığım yetmezmiş gibi yurt içinde ayrı kayıttı vs. uğraşmam gerekti neyse oda bittikten sonra  Kyk'ya yerleştim ve hatta ikinci haftamı dolduruyorum.Tabiki Kyk'da ilk üniversitemde de özel yurtta kalmanın ve dört yıl evde yaşamanın verdiği bir rehavette yok değil açıkçası.
Birde şöyle bir bıçkınlık yapıp madem 2. üniversiteyi okuyacağım bu neden 3 olmasın diye İstanbul Üniversitesinin Çocuk Gelişimi bölümüne yazıldım.Anlayacağınız hayatımın odak noktası üniversite oldu bundan sonra ne olacağı bilinmez ama ben böyle olduğu için aşırı memnunum.Sabrın yolu hakikaten selametmiş inşallah 24 yaşıma rağmen mezun olduğumda hayata atılmak için geç kalmış olmam tek dileğim ve isteğim bu....
Gel gelelim diğer işlere blog işlerini napıcaksın diyorsanız açıkçası bilmiyorum bir yanım yazmak üretmek istiyor bir yanımda da dersler hayat koşulları zorluyor.Ama naapıp ne edip buraya yazı girmeye çalışacağım çünkü burası her halimle kendimi en iyi yansıttığım ortamım biricik bloğum 😍.
Eee artık Ankradaki blog buluşmalarınada bir davetinizi beklerim😉.Tekrardan kendime hoşbulduuuuummmmmmmm!!!!! piuvvvvvv💣
Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

23 yorum:

  1. Çok sevindim sizin adınıza 😊😊😊 kyk da kalmak çok boğucu ama katlanılabiliyor 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sorma boğucu ama benim yurdum yari özel o yüzden biraz daha iyiyim😃

      Sil
  2. Hayırlı olsuuun :)))

    YanıtlaSil
  3. Merveee hoş geldin kuzumm! *-*
    Ya özlemişim seni, yazılarını okumayıı. :')
    Dilerim her şey gönlünce olur. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende özlemişim yazmayı vallah :D

      Sil
    2. Teşekkür ederim bende özlemişim yazmayı vallah :D

      Sil
  4. heeeey hoşgeldiiiin heeeey kutlarım seniiii ne güzel şeyler yapmışsın yaaaa başarılar sana çok çok. çok sevindim. ya ankara ve istanbul nasıl götürcen ikisini yaaa sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradaki örgün istanbuldaki uzaktan egitim😁.Bu dönem 2 dersim birebir ayni toplamda 4 ders aldigimi dusunursek çok mantikli bir karar oldu aslinda🤓

      Sil
  5. Demek bir angara bebesi oldun sende , hahahaha :D Hayırlı olsun inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He vallah oldum gardaş 😛😁tisikkirlerrrr😙

      Sil
  6. Hoş geldinn bebeğimmm, ben çok özlemiştim valla :)))) Haberleri almıştım senden ama yeniden tebrik ederim. Her şey istediğin gibi olur inşallah. ♥ Vakit buldukça yaz kendini özletme :*

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel gelismeler hayirli olsun 😊

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin, keyifle bekliyoruz yazılarını. Başarılar da dileyeyim unutmadan. Hayat ne güzel akıyor senin için, her zaman da gönlünce sonuçları olsun istediklerinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olur olmasını çok istiyorum çünkü :D teşekkürler :)

      Sil
  9. Maşallah bir gelmişsiniz tam gelmek olmuş. Tüm enerji ve pozitifliğinizle. Okurken benim bile içim içime sığmadı. En önemli şeyi yazmayı unuttum hoşgeldiniz..:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba blogunuzu yeni görüyorum deeptone sayesinde ve çok sevdim sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil