Son Yazılar

Japon Film-Daytime Shooting Star /2017

Japon Film-Daytime Shooting Star /2017
Başrollerinde Mei Nagano, Shohei Miura, Aran Shirahama nın yer aldığı Daytime Shooting Star bir romantik komedi filmi.

Daytime Shooting Star Konusu
Bakalım☝
Yosano (Mei Nagano) kırsal bir bölgede ailesiyle yaşamaktadır.Birgün babasının yurt dışına tayin edilir ve anneside onunla beraber gider.Yosano amcanın yanına Tokyo'ya yerleşir orada ilk tanıştığı adam sınıf öğretmeni çıkar.Öğretmeni ve sınıf arkadaşı arasında bir aşk üçgenine dahil olur.

Daytime Shooting Star Oyuncular
Bakalım☝
Japon Film-Daytime Shooting Star /2017
Poster
Japon Film-Daytime Shooting Star /2017

⇢⇠
DAYTİME SHOOTİNG STAR YORUM
⇢⇠

Ah bu Japonlar okul temalı dizi ve filmlerle kafayı bozmuşlar desem yanlış olmaz herhalde.Neredeyse tüm izlediklerim okul temalı ben mi öyle seçim yapıyorum onlar okul dizilerini mi seviyorlar anlamış değilim.
Bu filmi  de baya uzun zamandır bekliyordum çevrilmesini youtube da izlediğim(hatta şu yazımda da belirtiğim gibi Tık Tık) fragman o kadar güzeldi ki her yerden alt yazısını araştırmıştım.Sonunda alt yazısı çıktı ve izleme fırsatı buldum.Veee evet haydi gelin bu Japon İncisine yakından bakalım.
Japon Film-Daytime Shooting Star /2017

Daytime Shoting Star ın konusu klasik japonların öğrenci öğretmen aşkını işliyor Sensei'ye aşkkkkk😍.Nesi bu kadar ilgi çekiciyse😒Bizde böyle bir şey olsa herhalde adamı kınar dururuz anca.Bize gelmez gardaş öğretmene aşk akıllı olun olm😈
Japon Film-Daytime Shooting Star /2017
Neyse filmi izliyorsunuz ama içerikte bir şey yok yani olay yok anlatabiliyor muyum?.Klasik kız güzelleşiyor işte öğretmende onu seviyor fakat bizim kötü kalpli Erol Taş amcası onları ayırıyor işte falan da filan.Klasik olmaktan öteye geçemeyen bu film için ne zaman kaybı demek mümkün ne de çok güzel demek.
Anlayacağınız düşünce yapısına göre yada yaş sınırına göre acayip sevilebilir yada tam tersi.
Japon Film-Daytime Shooting Star /2017

Bence tatliş bir japon filmi işte pek bişi beklemeyin ✋
10/5.6

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

12 yorum:

  1. Bu kız çok popüler sanırım bu filmin set görüntülerini izlemistim Japonlar oldukça durağan filmler yapıyorlar kimileri çok eğlenceli oluyor 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kimileri accayip güzel oluyor duraganlık evet bence %50 japon filmlerinin sorunu 🤨

      Sil
  2. Ben bunun mangasını çok severek okumuştum. Bir de güncel takip ediyordum kız finalde kimi seçecek bayağı heyecanlı bir olaydı :D İlk başta senseici olsam da sonra koyu bir Mamura taraftarı olmuştum ben :D
    Bu japonların böyle günlük havasındaki filmlerini seviyorum ben sanırım ya. Çok da izlemedim henüz ama bittiklerinde insanda mutlu bir etki bırakıyorlar sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet araştırırken mangasının da olduğunu öğrendim :).Mutlu etki bırakıyorlar bırakmasına da, keşke birazcık ana konuyu daha güzel bize aktarabilse :D

      Sil
  3. Japon dizileri bayadır izlemiyordum. Buna bakabilirim Merveciğimm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak bakalımda biraz monoton sonra merve demedi deme :D

      Sil
  4. e izlemesek de olur o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Şu Uzak Doğu sinemasını önyargımı bi kıramadım gitti.

    YanıtlaSil
  6. GÜZEL PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir film tavsiye ederim vakit kaybınız olmaz tanıtımınız çok güzel tatlı olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil