Son Yazılar

Yarım Bıraktığım Kore Dizileri

Evet efendim ben çok iyi bir izleyici olmamın yanında çok çabuk sıkılan bir yapıya sahibim.Daha önce mutlaka bahsetmişimdir sadece dizi değil filmleri bile yarım birakmışlığım oluyor diye.İnsanoğlunun doyumsuzluğu mu desek dizilerin sıkıcılığı mı desek bilemedim.O kararı size bırakaraktan haydi gelin benim yarım bıraktığım kore dizilerime göz atalım😛.


My Fair Lady
Bu  diziye Yoon Eun Hye hayranlığım dolayısıyla ulaştım.İzlemeye başladım başlamasına ama hikaye olsun Eun Hye'nin oyunculuğu olsun beni alıp kucaklayamadığı için bıraktığımı hatırlıyorum.

It's Okey,It's Love 
Sosyal mecralarda aşırı şekilde övülen ve kimi kişiler tarafından en sevdiği dizi olarak adlandırılan It's Okey,It's Love yarım bırakma nedenim çok açık sıkıldım.Ben aslında pek Gong Hye Jin'i sevmem ama yapımlarına bir bakarım eğer kaliteliyse devam ederim Master Sun gibi.Ama bu dizide başroller birbirine ne zaman aşık oldu, ne zaman yakınlaştıklarını göremediğimiz gibi az karakterli baştan savma bir diziye tabi tutulduk.Ne bileyim işte elektirik alamadım Esra Hanım😂.

Beatiful Gong Shim
Bu dizide en çok Nam Gong Min e üzüldüm Minahla cift olmaları bence tamamen hataydı.Hadi bu diziyi uyuşmayan oyuncuları seçtiniz en azından bölümlerini kısa tutaydınız.20 bölüm ne allahını seversen benim için bir mini dizilik havasında başlayan bu dizi ilerleyen vakitlerinde de sıkıcılıktan ve saçmalıktan öteye geçemedi.

Girls Generation 1979
Bir insan bir mini diziyi neden yarım bırakır söyler misiniz bana?.Hatırladığım kadarıyla 8 bölüm olan bu diziyi altıncı bölüm ortalarında bıraktım.Geçmişte geçen konusuyla ilk önce dikkatimi çeken bu dizi beklentilerimi karşılayamadı.Oysaki ben ne Reply'ler izlemiştim😔.Baştan aşağı boğucu bir havası olan bu dizinin yapılış amacını gerçekten anlayamadım.


School 2017
Bazılarınız ''bu dizinin burda ne işi var sende ağzının tadını bilmiyorsun'' diyebilirler.Şöyle ki School serilerini önceden beri pek bi severim ama galiba ben büyüdüm (yaşım 24) yani okul dizileri beni açmamaya ve onları geri plana itmeye başladım.Allah var dizinin konusu da bana çok yardımcı oldu.School 2017 ve Signal aslında kötü yapımlar olduğu için değil sırf benim doyumsuzluğum yüzünden heba olan dizilerdir.



Signal
Signal'e aslında istemeye istemeye başladım.Korenin dedektif, savcı, avukat olan dizilerini sevmiyorum ben net!.Bu dizi aslında çok çok iyi bir ara devam edeceğim inşaallah ama ne ara?



The Black Knight
Herhalde bu diziyi tamamlayan yoktur diyorum.Neden derseniz dizi başında ceza olan şey nasıl dizi sonunda ödüle dönüşebilir? Sorarım size ey ahali?..Yarım bırakıp bitiği zaman sadece finalini atlaya atlaya izlediğim bu dizi için ne desem kifayetsiz gerçekten!


Let's Fight Ghost
Diziye hangi kafayla başladığımı bile hatırlamıyorum inanın👀.Bu diziyi bırakma nedenim ise başrol çiftin uyumsuzluğu ve hikayenin ilgimi çekememesi💢.

❤Eminim ki daha da yarım bırakacağım bir sonrakilerde görüşmek üzere hoşcakalın😘

''Sizlerin yarım bıraktığı diziler  var mı? Benimle paylaşırmısınız?''


Bu arada beni sosyal medyadan takip edip postlara daha çabuk ulaşabilirsiniz.Bunun için ↓↓
Youtube 
Ayrıca sitenin sol tarafındaki çana 🔔tıklayıp abone olursanızda yazılara hemen ulaşabilirsiniz!

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Girls generation başlarda iyiydi ama sonra ben de bıraktım onu. :')

    YanıtlaSil
  2. hımms its okay thats love izledim ama çok yavaştı ivit, school 2017 izledim ama evet eh işte yanii :) diğerlerini sen bıraktıysan ben hiç izlemem :)

    YanıtlaSil