Son Yazılar

Yerli Film: Cebimdeki Yabancı

Yerli Film: Cebimdeki Yabancı

Cebimdeki Yabancı Konusu
Bakalım☝
Yedi arkadaş bir arkadaşlarının evinde yemek yemek için toplanır içlerinden biri (Belçim Bilgin) telefonları masaya koyup her şeyi masadakilerle paylaşmak üzerine kurulu bir oyun sunar ve oyunu oynamaya başlarlar.


⥫CEBİMDEKİ YABANCI YORUMUM⥬

Yerli Film: Cebimdeki Yabancı
Ah! nerden başlayacağımı inanın bilmiyorum...En iyisi bu film hakkında ne yaşadığımı şöyle anlatayım.Her zaman yasak yada kötü olan şeyler daha çekici gelir bizlere dimi yoksa Adem'in dolayısıyla dünyada olmazdık.Bende bu yanılsamaya kapıldım ki Cebimdeki Yabancı filmine gittim.Vizyondaki o kadar güzel filmi kaçırmışken hemde🙄 .

Film İtalyan sinemasında uyarlama orijinal ismi Perfetti Sconosciuti.Bazı türk filmlerinin makus tarihi olduğu gibi uyarlama olan bu yapım izleyiciye güzel yada aksiyon dolu dakikalar yaşatmak yerine bir boşluğun içine sokuyor.
Ne izlediğinizi bilmeden başladığınız yolculuğa kararsızlık içinde son bulduruyorsunuz.Hele ilk perde kapandığında kararsızlığı dibine kadar yaşıyorsunuz🤨.
Yerli Film: Cebimdeki Yabancı

Daha önce bir yazımda da belirttiğim gibi bir oyuncunun performansı dizinin yada filmin kalitesiyle doğru orantıdadır.Çağlar  Çorumlu,Belçim Bilgin,Buğra Gürsoy,Leyla Lydia Tuğutlu, Serkan Altınorak,Şebnem Bozoklu, Şükrü Özyıldız bunların hepsi ama hepsi yıldız oyuncular fakat filmde aşırı yapmacıklardı.Belki filmin uyarlama olması belki de senaryo gereği birbirleriyle uyuşmuyorlardı.Bir şeyler havada kalıyordu...
Yerli Film: Cebimdeki Yabancı

Evet ana fikir güzel telefonların bizlerin kara kutusu olduğunu öğretme çabası çok takdire şayan ama keşke biraz daha gerçekçilik ve duygu katabilselerdi.Yani sizi etkileyen şeyin sadece sinemada izlemiş olmanız biraz üzücü aslında.

Hani şuna getirmek istiyorum un var,şeker var neden helva yapılmamış!🤦.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

20 yorum:

  1. Helva yapılmadıysa un ve şekerin olmasının da bir anlamı kalmıyor :D :D Aslında çok merak ediyordum bu filmi acaba gitmeli miyim yoksa beklentimi karşılamaz mı kararsızlığını yaşıyordum. Kafamda ki soruların cevabını almış oldum. Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle para verilip gidilecek bir yapım değil git orjinal yapımı izle keşke bende öyle yapsaymışım 😬

      Sil
  2. Bazı filmleri izlerken mesela düşük bütçeli de olabiliyor.Adamlar öyle bir oynuyor ki sanki rol yapmıyor yaşıyorlar, öyle yapımları izleyince yapmacık olan oyunculuklar çok göze batmaya başlıyor benim gözümde,aslında iyi oyuncular var ama senaryonun da etkisi olabiliyor dicem ama bazen senaryo kötü olsa da oyuncu oynadı mı katlanır kılar filmi bilemedim şimdi,ama film dediğin gibi beklentinin altında kalmış.O kadar para veriyon bi helva yedirselerdi iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamlar kuul olacağım diye oynamamışlar ki mavera yazık yani parama 😏 Helyayı yemek istemiştim oysaki 🤪

      Sil
  3. Gitsem mi gitmesem mi kararsızlığından sonra gitmemeye karar vermiştim iyi ki gitmemişim o zaman😁 Yorumun için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  4. Oyuncuları seviyorum konu da ilginç. Kesin gidicem😊Tanıtım için teşekkürler canım 💕

    YanıtlaSil
  5. Duygularımın tercümanı gibisin 🤗 Tam olarak filmi izlerken düşündüğüm hissettiğim ne varsa dile getirmişsin 😊 Yorumuna sağlık canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım yoruma gelmişşş 🤗.Teşekkürler 😊

      Sil
  6. Zaten bizim filmleri nadiren izlerim. Kore takılayım ben en iyisi. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi değişiklik yapayım dedim ama hayaller hayatları yaşadım resmen tuçiş:(

      Sil
  7. Merak ettiğim bir filmdi; madem helva yapılamadığını düşünüyorsun, biraz daha merak etmeye devam edeyim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi yapımları değerlendirin derim nacizane :D

      Sil
  8. çok güzel ve doğru yazmışın yaa :) evet helva kötüydü :) oyuncular konusunda da haklısın, senaryo kötü olursa, yönetmen de kötü yönetirse oyuncu napsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Deep konsept güzel ama para verilip izlenecek bir yapım değil 🤩

      Sil
  9. Bu film listemde, konusu çok ilgi çekici, genel olarak beğenilmemiş ama konu benim için çok ilgi çekici o yüzden izlemek istiyorum :D
    Bu arada Ruhsa, renklitırtıl'daki yorumunu gördüm seni bilgilendireyim dedim, şimdi oraya da yazacağım ama görmezsin belki.

    Copyscape diye bir site var canım, sitenin url adresini kopyala oraya koy bakalım. Senin sitenden kopyalanmış bir şey var mı, bu şekilde kolayca bilgi sahibi olup anında müdahale edebilirsin :D

    YanıtlaSil
  10. Açıkcası para verilip gidilecek yapıda değil feride yani internete düştigu zaman izlemek daha mantıklı :).Vallah saol o programı hemen kullandım yeni öğrendim böyle bir şeyin olduğunu sağolasın 😍

    YanıtlaSil
  11. Açıkçası fragman beni çekmediği için filmini de görmek istemedim. İnternetten izleyebilirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil