Son Yazılar

About Time Konusu ve Oyuncuları


Başrollerinde Lee Sung Kyung ve Lee Sang Yoon yer aldığı About Time romantik,fantastik türünde ve Tvn kanalında yer alacak.
About Time Konusu 
Bakalım☝
Bir müzikal oyuncusu olan ve aynı zamanda insanların yaşam sürelerini görebilen Choi Michaela (Lee Sung Kyung) ve bir vakıfın başkanlığını yapan Lee Do Ha (Lee Sang Yoon).Lee Do Ha'nın Michaela'nın yaşam süresini durdurabilmesi ve ardından gelişen olaylar.

About Time Oyuncuları
Bakalım☝
About Time Konusu ve Oyuncuları
About Time Konusu ve Oyuncuları


⇢⇠
Lee Sung Kyung'u Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo dizisinden sonra pek bi sevmeye başladım o yüzden bu diziyi gözüme kestirdim.Fantastik dizileri pek bi sevmişimdir zaten hep 😍.Diğer başrol oyuncumuzu ilk izleyişim olacak.
Lee Seo Won'u da Last Minute Romance bknz. izlemişliğim oldu.Han Seung Yeon'u da aynı diziden birde meşhhhuurrr Age of Youth bknz. 'da izlemişliğim bulunmakta.
Konu'ya resmen bayıldım vaktim olursa kesin izleyeceğim dediklerimden bu dizi😀.

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. SF9 grubundan Rowoon olduğu için izlemeyi çok istiyorum. Rowoon'un küçük rolleri olsa da neyseki dizinin kurgusu ve oyuncuları güzel bu yüzden izlerken sıkıntı çrkeceğimi sanmıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün küçük ama yarın büyük bir oyuncu olacağından eminim tam kızların aradığı imajda kendisi :D

      Sil