Son Yazılar

Geniş mi? Geniş Zevklerim,Zevklerimiz

Selamlar efendim... Bugün sizinle biraz sohbet vari bol laklaklı ve biraz kişisel olan bir konulara değineceğim.
Hepimizin beğendiği sanatçılar,oyuncular mevcut bende dedim ki bu konuya bir parmak basayım ve kimleri neleri beğeniyorum neler izliyorum dinliyorum sizinle paylaşmak istedim.Yani geniş mi geniş zevklerimi sizinle paylaşmak istedim👻.
Öncelikle Koreli olan  sevdiğim ve fanı olduğum gruplardan başlamak istiyorum.
Aslında benim sevdiğim gruplar dönemsel olarak değişiyor nasıl mı?
Şöyle ki efendim; 
K-pop la ilk tanıştığım dönemde T-ara ya bayılıyordum daha sonra Bigbang sonrasında MBLAQ, İnfinite, B.a.p ve  şuanda da İnstagramda beni takip edenler çok iyi bilir BTS.
Son iki yıldır neredeyse BTS dinlemediğim izlemediğim gün yok diyebilirim acayip seviyorum kendilerini😍.
Bu grupların yanında alternatif olarak daha arka planda takip ettiğim Got7, Kard, Blackpink, İnfinite, B.a.p gruplarda mevcut.Ama tabiki gözüm BTS 'den başkasını pek görmediği için pek diğer gruplara vakit ayıramıyorum😏.
Koreli oyunculardan ise en bi sevdiğim Ji Chan Wook Ahhhhh!!! O dudaklar bal yanaklar gir de bir bak daha neleri var uhhhuuuuuu!!! Ay durun ne ara İsmail YK ya bağladık yaw 😂.
Neyse neyse koreliler böyle eee yok mu? senin başka takip ettiğin bişiler derseniz?.Bir sürü efendim benim için müziğin dili dini ırkı olmuyor!Aaa şu ingilizce şunu dinliyim yada AAaa mutlaka Kore popu dinlemeliyim bir düşüncem ve bakış açımda yok.Kulağıma hangi müzik daha iyi gelirse onu dinliyorum müzik çalarım o kadar karışık ki anlatamam K-Pop'tan tutun Hip-Hop şarkılarına yada bizim düğünlerimizin vazgeçilmezi Erik Dalına kadar geniş bir yelpazeye yayı yılıyor.
Efendim bide şu dönemde biliyorsunuz ki bilgi çağında yaşıyoruz ve Youtube ve İnstgram,Facebook bu çağda önemli rol
oynuyor.Bende bu mecraları pek bi iyi kullandığımdan 😁kendimi kaybedebiliyorum bazen hele ki Youtube V-Log larında.(V-Log:Günlük yaşamını kameraya çekme)V-log diyip geçmeyin vallahi  kendimi bi kaptırırsam üst üstte 4-5 tane izlediğim oluyor .
Challenge videoları falan izlemem ama V-Log videoları daha çekici geliyor ne bileyim ne zaman bu tutkumu da bırakacağım bilmiyorum💁.
Youtuber ve İnstagramırlardan severek takip ettiğim birincisi Duygu Özaslan (Kızın instagram profili ve videolarının altı ful kötü yorumlarla bezeli seveni çok az gibi yorumlar yapıyor bence de evet v-log larındaki ağzını açıp açıp yayvan yayvan konuşması dışında , acayip tarz ve yenilikçi biri onun kanalında kimsenin kanalında olmayan videolara rastlayabiliyorsunuz en azından farklı bir arkadaşımız). Damla Altun; Damla daha yeni youtube katıldı 1 sene falan oluyor yanlış hatırlamıyorsam ama acayip samimi geliyor bana nedendir bilinmez 😃.Geçenlerde takibe aldığım Hatun Kafası adlı kanal severek takip ettiğim Youtube kanallarından birkaçı sadece.
Diğer taraftan hiç türk dizisi izlemiyormusun? derseniz evde iş yaparken arka planda izlediğim diziler hariç türk dizisi izlediğim pek söylenemez.Ama izlemesemde mutlaka fragmanlarını izlerim ki birgün eğer o diziye denk gelirsem direk adapte olabileyim diye herhalde huhhihihi😁.Yoksa başka bir açıklaması yok yani💃      
       
Neyse benim geniş mi geniş zevklerim bu şekilde sizde geniş mi geniş zevklerinizi benimle paylaşın haydi Comeeeooonnnnnn😛.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. hehe çokoş yazı yaaaa bts ben de seviyom sen hergün dinliyon he. yerlilerden bizim hikaye ve tehlikeli karım izliyom, ikincisi bitti ama :) yutupçularına bakayım :) ay sana yorum yapmak ne güzel işte oh :) biliyon en sevdiğim bloglardan biri senin zateen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallah ne yalan soyliyim tehlikeli karim in tutmayacağini bildigim için izlemedim bile😃.Benim böle bazi öngörulerim var tutacak şeyleri önceden tahmin ederbiliriyorum😃😃😃.Yoksa ben 🤔.Nese şaka bi yana biliyorum Deep bende seninle yorumlarda bulusmayi özlemişim😍

      Sil
    2. eh normal yaniiiii yaaaa sen usta bir dizi ustasısın :)

      Sil