Son Yazılar

Radio Romance Yorum ve Replikleri

Radio Romance Yorum ve Replikleri
Efendim bu yazımda sizlere çok büyük beğeniyle izlemeye başladığım çerezlik(bence) bir dizi olan Radio Romance'den bahsedeceğim.Haydi başlıyalım💃
Bu arada konusunu merak edenler Radio Romance Konusu .



RADİO ROMANCE YORUM VE REPLİKLERİ

Radio Romance Yorum ve Replikleri
Bu dizinin tanıtımları dönmeye başladığı zaman üstüne atladım.Dedim tamam aradığımı buldum benim minnak kalbimi yormadan izleyebileceğim türden💕.
Malum ortalık avukat,savcı, polisten ve birbiriyle ruh değiştirenlerden geçilmiyor.Tam bu hengamede gözüme kestirdim  ve izledim.💣.
Radio Romance Yorum ve Replikleri
 Dizi hakkında söyleyeceklerime geçersek;
İlk oyunculardan başlamak en iyi seçim olur.Kim So Hyun'u neredeyse her dizide görmeye alışkın olduğumuz o güzelliği uçup buhar olmuş sanki....Kiloooo maalesef hiç yakışmamış.Bizimle değilsin So Hyun'cum👎.
Öte yandan Doo Joon desem aynıydı işte idol oyuncu donuk, bize sahnelerini iyi yansıtamayan bir yapıdaydı.Kiss sahnelerinde her seferinde ikisinin birden donuk olması bunun bir örneğiydi adeta💁.

Konu bakımından aslında çok genişletilebilecek bir yapıya sahipken bunu kullanmaları çok kötü olmuştu.Hele ilk 8 bölüm Do Joon'un radioyu bırakıp bırakmamasıyla geçmesi üç beş tane radio programı ancak yapmaları eksik yönlerinden bir kaçıydı.
Radio Romance Yorum ve Replikleri
Önce Tatlı☝
⇨Dizinin yormayan,monoton yapısı güzeldi.

Sonra Tuzlu☝
⇨Oyuncuların birbirlerini sevdiklerine gerçekten ikna olamadık,kiss sahnelerindeki donuklukları birbirleriyle konuştukları zaman odun yutmuş gibi davranmaları kötüydü💆.
⇨Finalde rayına oturmayan havada kalan ve aklıma takılan şey Kang PD'ye ne olduğu oldu,finale kadar hemen hemen her sahnede ortaya çıkan adamın finalde hikayesi tamamlanmadı.
⇨Anneyle oğul'un (Do Joon'un annesi) arası her zaman kötüydü hiçbir zaman iyi olmayan hatta düşman olan bu ikili sırf senaristin ''zaten finale de geldik birleştiriverelim şunları yia''demesiyle birleşmiş gibi duruyordu.Yapmacıktı...🤦‍♀️
Radio Romance Yorum ve Replikleri
Aslında bu diziye yapılacak pek yorumum yok izledim mi? izledim ama son üç bölümünü dizi finalinden 3 hafta sonra izledim.Beğendim mi? Ehh öle böle, Derin bir etki bıraktı mı?Hayır
Tekrar tekrar açıp izler miyim?Kesinlikle hayır!
Radio Romance Yorum ve Replikleri
Çerezlik yormayacak bir dizi olduğu kanaatindeyim.Yani fazla bir beklenti içine girmemeniz taraftarıyım😒.
O sırada iç sesim:Ahhh bulamadık ki şöyle ortalığı kasıp kavuracak bir dizi😓.
10/6
Siz bu dizi hakkında neler düşünüyorsunuz?
İnstagram Anketinin Sonucu↼
Radio Romance Yorum ve Replikleri

⇢⇠
Sosyal Medya Hesaplarımız
Youtube 
Ayrıca sitenin sol tarafındaki çana 🔔tıklayıp abone olursanız da yazılara hemen ulaşabilirsiniz!



Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Yaa varyaa izlerken düşündüklerimi yazmışsın kankii, okurken ayneeenn, vallahi öyle yaa dedim! :D :D özellikle kiss sahneleri için ben de öyle düşünüyordum acaba ben mi böyle düşünüyorum derken yorumunu görmek beni rahatlattı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiihhii diyorum ya benzer düşüncelerimiz var😍 ne eksik ne fazla dimi😅

      Sil