Son Yazılar

2018 İkinci Çeyrek Favori K-Pop Şarkıları

Ahhh Ahh zaman ne çabuk geçiyor 2018 İlk Çeyrek Listesi dün gibi gözümün önünde😀.Eveettt hiç durmuyorum ve 2018 ikinci çeyrekte en çok neler dinledim sizinle paylaşıyorum.Bana tavsiye edebileceğiniz müzikleriniz varsa nolu noluuurrrr yorumdan yazın timimssss 😍.

MAMAMOO-EGOTİSTİC
Mamamoo iyce girl crush conseptine döndü tahminimce bir önceki çıkardıkları Starry Night ve bu şarkılarıyla o yöne ağırlık verdiler ne diyelim benim açımdan iyi oldu bol bol dinliyorum.Bu şarkılarıda bi önceki kadar özel ve güzel olmuş şarkıyı dinledikten sonra ımm iyya iyya diye dilinize dolanması da ayrı bir değişiklik.

(G)I-DLE-LA TA TA
Kesinlikle ve kesinlikle 2018 yılının en iyi çaylakları bu kızlar diyebilirim.Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız görmüşsünüzdür kendilerini baya bi sevdim.Şarkıları da mükemmel derece iyi inşallah hız kesmeden iyi şarkılarla devam ederler.

A-PİNK-I'M SO SİCK
İlk dinlediğimde hiç sevmediğim ikinci şans verdiğimde vazgeçemediklerimden biri olan A-Pink'in I'm So Sick şarkısını acayip sevdim.Kızları yanılmıyorsam ilk defa girl crush konseptiyle gördü aşırı güzel olmuşlar.Şarkı, konsept mükemmel uymuş a-pink bi Play tuşunu hak ediyor.


BLACKPİNK-DDU DU DDU DU
YG, Blackpink'i keşke bizden esirgemese dimi ama😞.Bu güzelleri daha çok görmek istiyoruzzzzz..!!!Şarkı güzel,klip güzel kızlar desen zaten güzel bu şarkıyı dinlemeyeni dövüyolarmışşşşş 😃.
Ek olarak bu albümde bulunan Forever Young'a da bi bakın.

BTS-FAKE LOVE
Geçen üç ayın en çok dinlediğim şarkısıdır herhalde Fake Love ve albümdeki minimum Bts şarkıları.İnstagramdan da bilindiği üzere pek bi Bts severim bu albümde ise benim favorilerim Airplane pt2, Anpanman.

AOA-BİNGLE BANGLE 
Klibi şarkısı ve şarkısı kadar minnoş Aoa kızları güzel bir çalışma ortaya koymuş.İsterseniz bir kulak verin.

TWİCE-DANCE THE NİGHT AWAY
Ben pek tatlı konseptli şarkıları pek sevmem kulağıma hoş gelmiyor ne bilim.Twice'ın bu şarkısı sadece kulağıma hitap etti ve baya dinledim ve hala dinliyorum kendilerini.


CHUNHA-LOVE U
Sanırım Chunha kötü şarkı çıkartsa bile dinleyecekmişim gibi geliyor artık baya baya sevdim ben bu kızımızı.

SEUNGRİ feat B.I-MOLLADO
Seungri'nin son albümündeki favorim kesinlikle bu şarkı ritmi acayip güzel İkon pek dinlemesemde B.I bu şarkıya yakışmış vallah.

⇢⇠
Ehhh  bir listenin daha sonuna geldik yayında yapımda emeği geçen öncelikle kendime daha sonrada çalışma arkadaşlarım olan kendime bir teşekkürü borç bilirim😛.
 Bu arada diğer listeler için⬇
 Liste 1  

Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

16 yorum:

  1. Hep sevdiğim şarkılar var listede ♥.♥

    YanıtlaSil
  2. BTS ile ilgili bir şeyler görünce fangirl damarlarım kabarıyor ya 😍😂😂 sabah onlarla başlamıştım zaten sayende Fake Love ile günü kapatacağım. 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü fangirl olmak bunu gerektirir dostum😘😛

      Sil
  3. saaaaooool şarkılar için :) bi deee, moon lovers izlicem, güzel dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen deep guzel dizi ben gec izlemis ve pisman olmustum neden gec izledim die kesinlikle izlemelisin😁

      Sil
    2. izliyom, koreantürkten altyazılı başladım, sonra kanal 7 türkçesi varmış ordan devam ediyom, soo minnoş, dördüncü prens çok sevdiim :)

      Sil
    3. Aaa evet evet kanal 7 de final yaptı 😃

      Sil
  4. Mamamoo'nun bu şarkısını çok sevdim ben de. Diğer şarkılarını şöyle bir dinlemiştim, beğenmiştim ama tekrar tekrar dinleyecek kadar bağlanamamıştım. Egotistic ise dehşet olmuş<3
    Twice ve Chung Ha'yı zaten çok severim, yeni comebackleri de hayal kırıklığına uğratmadı<3
    Eline sağlık, listedeki diğer şarkılar da çok güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mamamoo güclu konsepti aldilar yuruyecekler bence mükemmel kombine oldular çunku😁.şarkılara gelicek olursam hepsi benim bebeklerim hihhii😃

      Sil
  5. bi bak blokumaaaa cicişşşş.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Deep'in Bloglardan Seçmeler yazısı üzerine gelip bir '' Merhaba '' demek istedim. G+ ekledim. Bana da beklerim :) K-Pop çok ilgi alanım değil ama listeyi uzun ve bolca bir zamanda dinlemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim dinlersiniz o zaman diyiyyim bende 😁.Tabiki gelirim gelmemmiii🤗

      Sil