Son Yazılar

The Beauty Inside-Kim Kime Dum Duma!

Başrollerinde Seo Hyun-Jin ve Lee Min-Ki'nin yer aldığı The Beauty İnside kore dizisi romantik, komedi, fantastik türünde ve 16 bölüm olarak Jtbc'de yayınlandı.

The Beauty İnside Konusu
Bakalım☝
Ayın bir haftasını başkasına dönüşen geçiren aynı zamanda çok başarılı bir kadın oyuncu olan Han Se Gye (Seo Hyun Jin) ve yaşadığı talihsiz bir durumdan dolayı yüz körü hastası olan Ceo-Seo Do Jae (Lee Min Ki) akıl almaz aşk hikayesi.

The Beauty İnside Oyuncuları
Bakalım☝

The Beauty Inside

ruhsadan inciler

⇢⇠
The Beauty İnside Yorum
⇢⇠
O kadar uzun zaman oldu ki dizi yorumu girmeyeli naparım  ne ederim diye düşünmeden edemiyorum açıkçası ama umarım saçmalamadan şu sahte toyluğu atarım üstümden😀.
Gel gelelim dizimize efendim diziye başlama nedenim tamamen boşluk ve bir şeyleri izlemeyi özlemiş olmam bide oyuncularıda merak etmedim desem yalan olur şimdi.Afiş falan öyle ilgi çekiciydi ki nasıl bir konu bekliyor beni diyerekten kedinin farenin üstüne atıldığı gibi atıldım The Beauty İnside dizisinin üstüne.

The Beauty Inside gif

Dizi aslında ne çerezlik nede mükemmel bir dizi diyebilirim sanırım.Başrol oğlumuz yakışıklı mı yakışıklı ve hiç şaşmaz bir şekilde kendisi cehabol (nedir derseniz şurdaki yazıma alayım Tık tık )bilirsiniz kore dünyasında pek cehabol bulunmaz şaka şaka 😆.Kore dizilerinde elini sallasan cehabol a çarpıyor elimiz maşallah o kadar bol!.Neyse neyse bir yandan trajikomik bir durumun içinde olan oyuncu kızımız yani esas kızımız ile karşılaşmasıyla hayatı değişir bizde bu değişimi izliyoruz aslında.
The Beauty Inside ruhsadan inciler

İlk başlarda Do Jae'nin yüz körü olduğu bilmiyordum açıkçası sonra sonra olay ortaya çıktı bu güzeldi direk ''-aa ben yüz körüyüm'' diye girilmedi olaya.Biz yavaş yavaş çözdük bu durumu uyum konusuna da değinecek olursak birbirlerini çokta tamamlayan bir çift değillerdi bence yani eksik yanları vardı Min Ki'nin mimikleri olabilir o eksik olan hihihii😒.Her sahnede mi insan öyle solgun solgun bakar ya hakkat sanki bişiler yapıyor ama haberi yok gibiydi dizi boyunca.Kendisini bu yıl Because This is My First Life da da izlemekle birlikte sopa yutmuş gibi konuşmasını anlamlandıramadım.
The Beauty Inside
Diğer yardımcı roldeki çifte gelirsek Lee Da Hee'yi kaç kere yardımcı rolde izledim hatırlamıyorum ama hepsinde de zengin kızıydı bu rolleri özellikle seçtiğini düşünüyorum artık.Ahn Jae Hyun da Lee Min Ki'den farksız değildi katiyen rol kesemiyor hiiiiiççç beğenmedim cool olayım diyor ama cık yani bişileri eksik yapıyor jest mimik desen bi allahın kulu yok sadece yakışıklı beybi face işte😒.İkilinin arasındaki uyumda bence çok kötüydü.

The Beauty Inside
Diziyi genel hatlarıyla ele alacak olursam 
-Kurgusal eksiklikler vardı ne ne için oldu çözemedim kimi zaman.
-Yan karakterlerin oyunculukları öz.Ahn Jae Hyun'un ki çok kötüydü.
-İki farklı karakterdeki insanı bir araya getirmesi güzel ve birbirlerine özel olduklarını hissettirmesi güzeldi.
-Min Ki'nin her seferinde kızımızın yanında oluşu hiç bırakmayışı iyi yanlarındandı.
-Benim için çerezlik kafa dağıtmalık bir diziydi beklentiye girilmeden izlenirse daha iyi olacağını düşünüyorum.
-Kötü başlayan ortalarda iyi devam eden sonlara doğru kötüleyen bir yapımdı.
Dizi hakkında benim düşüncelerim bu şekilde peki ya senin?

10/5

İnstagramdaki anket


Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. izlemedim. çok iyi dememişsin. izlemeyim mademsi. encounter güzel mi kii :) bir de chicago typewriter, ne diyoon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni baslayan encounter sa izlemiyorum onu izlenme listemde bile degil kendisi 😃.Diger diziyide sirf kiza gicik gittigim icin izlemiyorum vallah 🤓

      Sil
  2. Şu an izliyorum güzel başladı da sonra klişe olacak gibi biraz üzüldüm bu yüzden :(

    YanıtlaSil
  3. henüz kore dizilerine hiç başlamadım durun bi dakika açıklayabilirim hemen linç etmeyin yaaa :P şaka bir yana dizi izlediğimiz vakitler eşimle ve genelde bilimkurgu falan takılıyoruz ama ufaktan girizgah yapıyorum başlarız bunlara da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslayin baslayin bayilacaginiza gönulden inaniyorum ama daha ikonik yapimlar izleyin baslarda yoksa ilkten sogursunuz alim allah😁😀

      Sil
  4. Uzakdoğu dizi dünasına bende gireceğim karar verdim artık.Deep hanım sayesinde keşfettim bbloğunuzu.takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girin girin pisman olmassiniz emin olun😁.tesekkurler🙂

      Sil
  5. Merhaba ben namı diğer dert anası. :) Deep'in tavsiyesiyle gelip ziyaret edeyim dedim bloğunuzu. Ben dizi çok izlerim ama Kore ve Uzakdoğu dizisi izlemedim hiç. Sayenizde başlayabilirim. Bayağı ilginç konuları var gibi görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlayın başlayında beraber yorumlayalım olmazmı :D

      Sil
  6. Çok şirin bir bloğunuz var çok sevdim. Bende bloğum beklerim 😊
    http://fatofotofan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ben baya umutla başlamıştım bu diziye ama hayal kırıklığı oldu resmen :( 6. bölümde bıraktım belki devamı filan güzeldir de yok ben dayanamadım . Söylenecek çok şey varda ben Lee Min Ki'ye biraz sallamak istiyorum , ne olmuş bu çocuğa yaa , eli yüzü düzgün muhteşem bir oyuncuydu , estetiğe mi girişmiş ne olmuş yüzü bir anormelleşmiş , oyunculuk desen en küçük bir mimik bile yapmıyor , resmen yıkıldım , çok sevdiğim bir oyuncudur normalde , filmleri çok iyidir ama bir haller olmuş demek , sanki zorla bu dizide oynuyor gibi bir hali vardı . İkinci olarak Ahn Jae Hyun , put gibi durdu ama Lee Min Ki den daha iyiydi , Allah bilir bu çocuktan zerre hoşlanmam şimdiye kadar nerde oynadıysa hiç oyunucluğunu beğenmemişimdir , öncesiyle karşılaştırılınca oyunculuk zirvesini bu dizide yapmış - öyle de durum vahim yani , haahhaha - bu nasıl oldu halen anlamıyorum ama neyse . Son olarak o tiple onu rahip yapmışlar ya ne diyim artık hahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Min Ki'ye bi haller olmuş orası bir kesin çünkü bundan önceki dizisindede öyleydi maaleseef :(.Ah Jae Hyun konusuna hiç girmeyelim çıkmayız yani o çocuk iyi bir suratı olmasaydı naapardı bilmiyorum :D

      Sil