Son Yazılar

2018 'in En İyi Kore Dizileri

Eee geldik mi? bu yılın sonuna daha geçen yılın ilk yazısını yazdığımı dün gibi hatırlıyorum ne çabuk geçiyor zaman önünde duramıyoruz hiçbir  zaman.
Bu yılda hayatlarımızda epey şeyler değişti dimi kimimiz yeni bir işe başladık,kimimiz hayatımızın aşkını bulduk ama değişmeyen tek bir şey vardı ki oda kore dizileri bizi o pembe dünyalarına alıp diyar diyar dolaştırdı.Bu yazımda da bu pembe dünyanın 2018 yılındaki en iyi kore dizilerini paylaşıyor olacağım..Haydi gelin neler hoşlaşmışız bakalım😍.



Aslında bu resimde herşey anlatılmış fakat şöyle diyim evlenmeyi düşünüyorsanız yada evliyseniz bu diziyi izlemeniz lazım o yüzden şu yazıma bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

Şöyle naif bir dram izlemek isterseniz Just Between Lovers'i es geçmeyinderim onun içinde şu yazıma bakabilirsiniz.

Sanırım bu yapımdan sonra Seung Ho hayranı oldum.Bu dizi 2017 aralıkta başlamış olsada benim için 2018 dizisi banane yaaaa 😅.Güzel bir romantik komedi izlemek isterseniz doğru yerdesiniz efendim sizi şöyle V.ı.p kısmımıza alayım tık tık.

Kesinlikle 2018 yılının açık ara en iyi komedi dizisiydi izlenmesi gerekenler listesinde başı çeker o derece tık tık

Son 6 bölümü çıkartırsak kesinlikle izlemesi accayip keyif verici bir diziydi.İlginçlikler hat safadaydı bakmak istersen tık tık.


İlk bölümden sizi etkileyen konusu ile ilgi çekici çift konusunda mükemmel bir uyum yakalayan güzel bir drama diziye bakmak için tık tık

                Radio Romance
Bir star ve bir radyocunun aşkı sizce nasıl olur?.Merak ediyorsanız buyrun yazıya.


⇢⇠

Evet benim en iyilerim bu şekilde peki sizin en iyi bulduğunuz diziler neler?
Bu arada blogta bulunan tüm kore dizilerini alfabetik sıraladım bi bakın Kore Dizi Listesi
...
Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

9 yorum:

  1. Sekreter Kim'i izlemiştim ve çok hoşuma gitmişti gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Heyyoo yeni kaleler fethdiyoruzzz :D

    YanıtlaSil
  3. Yakında kore dizi dünyasına giricem bu yazıdan sonra

    YanıtlaSil
  4. Just Between Lovers dediğin gibi çok naif bir diziydi yaa:((( Benzer türdeki dizi önerilerine açığım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya naif daha çok olsa keşke onlardan polisiyeden sıra gelmedi bu yıl o tür yapımlara :D

      Sil
  5. Simdiden mutlu yillar dilerim 😊. Keyifli seyirler.

    YanıtlaSil