Son Yazılar

Because This is My First Life

konusu ve oyuncuları

Tıdım tıdım 🎺 Selamlar öncellikle bugün Because This is My First Life dizisinin oyuncularını ve konusunu mercek altına alıcaz
.Ben bu yazıyı yazarken dizi 6. bölümde falan daha  türkçe  altyazılı olarak tabiki ...
Gerek atraksiyondan bıkmış olmam gerek o manasız alavere ve bittabi dalavereleri kaldıramayan yapımdan olsa gerek bu dizi ye yönlendim. Böyle basit atraksiyonsuz diziler Age of youth gibi  pıt pıt beni çekiyo seviyorum da tabi o arası ayrı :D
Because This is My First Life dizinin konusunu bide benden dinleyin bakalım.
Yazar olan kızımız Ji ho (Jung So min) ve bir web de program geliştirme uzmanı olarak çalışan Se Hee(Lee Min Ki)  kendi hallerinde çalışan insanlardır ama birgün  kızımız bir yazı için iş yerinde yaşadıktan bir süre sonra eve döner ve evlenen kardeşiyle aynı evde yaşaması gerekir. Onlarla yaşamak istemeyen kızımız Se Hee nin yanına taşınır ve olaylar başlar .
Dizimizin diğer oyuncu kadrosu ise şöyle (sağ baştan) Kim Min-Suk,
Kim Ga-Eun,Park Byung-Eun,Esom oluşturuyor tabiki konuk oyuncularımız da var onlar süpriz olsun 😃
because this is my first life konusu oyuncuları


Efendime söyliyim Jung So Min'i PlayFull Kiss dizisinden (efsane bi dizidir şuanki kore fanlarından izlemeyen varsa eğer hemen abansın) tanıyoruz.Zaten kaç senedir oyuncu ama  genel  olarak oynadığı diziler filmler olsun şöyle bi parıl parıl parlayamadı garibim nedendir bilinmez bu diziyle bu makuz kaderi döndürür inşaallah.
Lee Min Ki yi ise bi kere film de izledim başkada bi yerde görmedim maalesef 
Yazıyı çok uzatmadan kişisel fikrimi paylaşayım bence dizi başlarda baya sıkıcı ben dedim ''acaba kapatsam mı?''neden derseniz hani kalbimizi çarpıtan bi yapısı yoktu sonra düzelirmi bilinmez ama o tarafı hiç hoşuma gitmedi açıkcası.Bunun haricinde keşke başrollerimizin yakınlaşmalarına falan daha çok değinilse daha iyi olur gibi geldi bana..

10/7




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder