Son Yazılar

Cheese in the Trap /2018 - İyi Psikopat ?

ruhsadan inciler

Cheese in the Trap Konusu
Bakalım☝
Yoo Jong (Park Hae-Jin) üniversitenin gözde çocuklarından ve aynı zamanda biraz psikopat yanı olan birisidir.Hong Seol (Oh Yeon Seo) ise aynı üniversitede bir yıl ara vermiş ve geri dönmüş çalışkan mı çalışkan bir kızdır.Bu ikilinin biraz garip,aşk dolu hikayesi.

Cheese in the Trap Oyuncular
Bakalım☝
ruhsadan inciler
Park Hae Jin                                             Oh Yeon Seo

ruhsadan inciler
Park Ki Wong

ruhsadan inciler
Yu In .Young

⇢⇠
Cheese in the Trap Yorum
⇢⇠

Sanırım film ve dizi sektörünün en kötü yanlarından biri filmi yapılan bir yapımın dizisinin yapılması,bir diğeride dizisi yapılan bir yapımın filminin yapılması.Ben bu şıklardan ikincisini işaretleyerek konuya bodoslama dalıyorum canlar.Bilenler bilir bilmeyenler için film aslında bir webtoondan hayata geçiriliyor onun öncesinde dizisi çekildi oda aynı ismi taşıyordu hatta.Tabi faklı oyuncular farklı mekanlarla  değişmeyen tek şey ise Park Hae Jin'di filmde ve dizide.
Cheese in Trap filmi aslında 2016'da yapılan aynı adı taşıyan dizisinin telafisi gibi tasarlanıp yapıldı işte memnun olunmayan oyuncular değiştirildi memnun olunmayan son tekrar yapıldı onların düşüncesiyle.E durum böyle olunca bu oyuncular ve bir takım değişiklikler meydana gelmiş film boyunca.
ruhsadan inciler
Ve ayrıca Park Hae Jin'in bu makus kaderi nedir bilmem Four Men dizisindeki şanssızlıklar partnerin değişmesi vs.b baya çekti bu filmde ve dizide de yazık oldu kendisine diyebiliriz bence neyse bu kadar lak lak yeter Chesee in the Trap filmi hakkında düşündüklerim ise.....



Cheese in the Trap /2018

Kesinlikle ve kesinlikle diziyi izlemeyenlerin filmden bir şey anlayacağını düşünmüyorum diziyi izleyen birisi olarak.Park Hae Jin'i tekrar izlemak aşırı güzeldi ama adamada iki tur olmuş oldu bir dizide bir film. Yani şimdi dizideki başrole bişi demek istemiyorum ama Park Hae Jin'in yanına  Oh Yeon Soo daha çok yakışmıştı ne bilim keşke dizide de o olsaydı demedim değil baya hoşuma gitti o açıdan diğer yan roller ise full değişime uğramıştı başrol kızın en yakın arkadaşının Dara olması çok heyecan vericiydi ayrıca Dara'nın oyunculuğunu da baya gelişmiş buldum kız ne güzel alttan alttan geliyor ben starım havalarında değil toplasan 6-7 sahnesi anca vardı ama göze çarpmayı bildi bence😍.
Cheese in the Trap /2018
ruhsadan inciler

Film orijinalde webtoon'dan alındığı için ve birde dizisi olduğu için ister istemez kıyasa giriyorsunuz ve o kıyastan çıkamıyorsunuz.E iyi hepsi iyi hoşta bari filmde Park Hae Jin'in sıkıntısının ne olduğu yada çözüme ulaştığı hakkında birkaç birşey yapılsaydı öle elektrikler gitmiş gibi bitirilmeseydi.
Son olarak bu film Türkiye de çekilseydi ve sinemadan sonra izleseydim iyi ki para verip gitmemişim derdim o derece!.Yani birde o kadar bekledim alt yazısının gelmesini falan ister istemez bir heves ve beklenti oluştu ama boşunaymış😞...
 Park Hae Jin ve Oh Yeon Soo uyumu dışında ilgimi çeken dikkat çekici bir film değildi hatta belkide vasattı diyebilirim✋.

FRAGMAN

10/5

...
Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

16 yorum:

  1. hARİKA TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. Çıktığı zamanlarda izlemiştim. Güzeldi. :) O başrol kızı kopyalayan kıza gıcık olmuştum. -.-

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okudum canim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hımmm şimdi başladım izlemeyeee. yani filmde de dizideki gibi konu demek ki. belki diziden sonrasını yaparlar demiştimdiii :) yine de biraz değişmiş diyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bende öyle umutlarla beklemiştim bende bu filmi belki sonu güzel biter vs. diye ama maalesefki tam bir hayal kırıklıgı :(

      Sil
  5. Açıkçası karakterlerin değişmesi beni bu filmi izlemekten soğuttu dizideki kadın başrolleri çok sevdiğimden olsa gerek izlemem bunu dedim geçtim. Diziden daha mı güzeldi? bence asıl sorulması gereken soru bu. Yani diziden farklı noktaları nelerdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki dizi daha güzel şöyle bişi var film olduğu için bazı noktalara çok üstün körü değinilmiş.Film webtoondan ve diziden yararlanıldığı için kopuk kopuk bir senaryo e öykü oluşmuş ne zaman neyin gerçekleştiği açıkça yansıtılamamış.Aslında bu film hiç diziye yada webtoon a bakılmadan yapılsaydı yani olağan halinde aksaydı belki daha güzel olabilirdi.Bide oyuncular değişti değişmesine de okey! fakat asıl sorun un oyuncular değil senaryonun olduğunun anlaşılması bu kadar zormuydu?

      Sil
  6. Sizi takibe aldım, bloguma beklerim. https://fatihpinarca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Komşu Blogum İnsana Davet vesilesi ile keşfettim, takibe aldım

    Selam ziyareti..

    YanıtlaSil
  8. Dizisinin finali bende büyük bir hayal kırıklığı yarattığı için film içinde bir beklentim yoktu. Listeme almıştım, sadece yorumlamak için izlemeyi düşünüyorum :) Eline sağlık, güzel bir yorum olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle hele şu sıkıcı yaz günlerinde değişiklik olabilir :D

      Sil