Son Yazılar

Familiar Wife-Yine Yeni Yeniden!


Öncelikle Familiar Wife dizisinin konusu ve oyuncuları için şu linki ziyaret et!


Helöööögg bir kaç hafta önce bitirdiğim fakat bir türlü vakit bulup yazamadığım bir dizi analiziyle karşınızdayım bu sefer ki dizimiz tam evlilik düşünenlerin, evli olanların yada ilişkilerinde yeni atraksiyon arayanların çok hoşunuza gidecek bir dizi Familiar Wife.

Konu bakımından bakacak olursak Go Back Couple dizisiyle baya örtüşse de ondan biraz daha farklı yapıda.Onda çift birlikte geçmişe gidiyor ve hayat orada o dünyada devam ediyordu.Familiar Wife da ise durum tamamen farklı yani Go Back Couple dizisinin aynısı diyenler fena yanılıyorlar benden demesi piuvvvv.
Dizinin en ama en büyük avantajı Ji-Sung'un kadrosunda bulunması diziyi izlerken ister istemez nasıl mimik ve güzel oyunculuk sergilediğine bakmadan geçemedim açıkcası.Bu diziye başka biri ne bileyim olmazdı sanki Han Ji-Min içinde bu durum geçerli gerçi.Kendisini biraz Hwang Jung-Eum'un çakması gibi görsemde iyi oyuncu olduğunu gölgeleyemem tabiki de.
Başrollerin ardından yan karakterlerde bir o kadar güzel ve eğlenceliydi.İkinci erkekçiğimizi yeri geldi Ji Chan Wook'a benzetmekten geri kalamadım bence baya benziyorlar alta bi foti ekliyim de bakınız.
Jang Seung Jo                            Ji Chan Wook

Diğer taraftan dizinin senaryosu biraz sıkıntılıydı ilk 10 bölüm güzel gitti daha sonrasında pek toparlanamadı.Boşandığı karısının sır olup ortadan kaybolması mı desem tekrar tekrar geçmişe gidilip işin cozutması mı desem,ofis çiftlerine bir son yazılmaması mı desem ne desem🤔.

Dizi 12 bölüm olsa mükemmel olacakmıştı aslında zaten senaryosuda 12. bölüme kadar gidebildi daha sonrası izlenmek için izlendi, bitireyim şeklindeydi benim açımdan.


Biraz Tatlı
-Ji-Sung'un dizinin kadrosunda olması kesinlikle
-Banka ortamında oluşturulan olaylar ve çiftler güzeldi
-Karı koca ikisinin de kendilerinden başka çıkmazları olması tatlı yanlarıydı
Biraz Tuzlu
-Gereksiz bölüm uzunluğu yada senaryonun bir süreden sonra cozutması aynı About Time'daki gibi 12.bölümden sonrası yapmak için yapılmış gibiydi.
-Ofis çiftlerine son yazılmaması!
-Çiftin çocuklarına bir kaç sahne hariç hiç değinmemeleri eksik yönlerindendi.
Benim dizi hakkındaki düşüncelerim bu şekilde ne beğendim ne beğenmedim aslında diziyi arada kaldım diyebilirim.Neyse neyse enseyi karartmıyoruz yeni ufuklara bakıyoruzzzzzzz😍.
Not: Evet sen sen! yazıyı okuyup tık diye uzayan sen! gelde bir iki yorum yap kendin çal kendin oyna halinden kurtar beni🤭.

10/6,5
⇢⇠
 Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. Bir yerden tanıdık bu surat nerden nerden diye düşünürken jeton düştü, bu Encounterda Song Hye Kyo'nun eski kocasını oynuyor bu bey şu an :D Ve cidden sen diyince fark ettim Ji Chang Wook'u andırıyor bayağı :D Kendisini başrollerde görürüz umarım ileride :D
    Familiar Wife da izlenecekler listemdeydi bir ara ama başka diziler eklendikçe altta kaldı :D Ellerine sağlık yorum için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi ben çok benzettim özellikle gülünce gözlerini falan :D.Hepimizin listesi öyle olmuyor mu benimki bir uzun sorma :D

      Sil
  2. Severek izlerdim diziyi.. Geçmişe götüren seçimler yaptıran bazen güldüren bazen ağlatan hoş bir diziydi kendisii.🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh evet geçmiş anılar burnumu sızlatmadı değil :/

      Sil
  3. Esprili bir konu gibi 😊

    YanıtlaSil
  4. Ji Sung oynuyor diye izlemek istiyordum ama konu beni çekemedi yaaa , han ji min de severim , hoş hatundur gerçi ama onu da en son 4-5 yıl önce bir şeyde izlemiştim , yaşlanmış resmen , hey gidiiii koca han ji min :D
    konusuda beni çekmese de izliycez mecbur çünkü ji sung reis oynuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uhahaha bende ji sung u çok seviyorum son iki dramasını izlemeyince ayıp etmiş gibi oldum o yüzden oturup izledim ne yalan söyliyim :D

      Sil
  5. Güzel bir dizi. Aklımda olsun😀

    YanıtlaSil
  6. Evliler izlemesin mi o zaman :) Hadi bunu da listeye alalım. Teşekkürler şekerim :)

    YanıtlaSil
  7. alayım bunu listeyeee :)

    YanıtlaSil