Son Yazılar

The Best Hit

                                                           

Sizlere yeni bitmiş bir dizi getirdim toplanın ahaliii duyduk duymadık demeyin Yoon shi yoon yeni dizi yapmiş izlemesek olmazdı dimi ama 😊
Dizinin konusu biraz tanıdık nasıl derseniz iste geçmişten gelen biri var onun etrafında falan dönüyo görünsede özünde baya farklı buda benim en çok hoşuma giden şey işte.


Şunların tatlılığı💗

Efendim bir adet Yoo hyun jae(shi yoon)90 lı yıllarda çok ünlü bir sanatçıdır fakat başına bir türlü talihsizlikler gelir ve 1994 yılında ortadan kaybolur.Kaybolduktan 23 yıl sonra bir müzik şirketinde çıkış yapmaya çalışan Lee ji hoon(Kim min jae) onun en yakın arkadaşı Choi woo seung(Lee se Young)ile beraber yaşamaya ve neden zaman atladığını, eskiden neden ortadan kaybolduğunu bulmaya çalışır.

Dizi ilk başlarda biraz katlanılması zor gibi... neden derseniz kim kimin neyi çözesiye üçüncü bölümü buluyorsunuz hatta geçiyorsunuz bile bu bakımdan biraz kötü ama çokta göze batmıyor.Kayboluşunun sırlarını arayan Hyun jae  nin hikayesini öle gözümüze sokmuyor zaten komik sahneler falan o kadar çok ki onu merak bile etmiyorsunuz o olay arka planda akıp gidiyor.
...
Yoon shi yoon u daha önce Park shin hye ile izlemiştim dizinin ismini hatırlayamadım şimdi ama oradaki gibi buradaki rolünün de altından başarıyla kalkmış başrol bayanımızı hiç bi yerde izlemedim ama biraz hafif kalmış bu dizi için sonralara doğru açıldı ama dizi bitti :D  
Tam kıtlamalık bir dizi ben zevkle izledim. Ara ara seneryo boşlukları bulunmakta tam tamına oturtamadılar bişiler havada kaldı ama ne olduğunuda çözemedim örneğin final çok apartopar oluvermiş gibiydi kızla oğlanın kavuşması çok basit tutulmuştu falan filan.
Efendim dizinin ost u falan öle tavsiye etmem pek ama Yoon Shi Yoon un söylediği ve performans sergilediği bi şarkı varki bi kulak verin derim 🎵

 Benim bu dizi için puanım 10/8.5 
                
                                             

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. heeeeey oleeey aramıza hoşgeldiiiin. filmler diziler koreeeeee çok güzeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey dur ben sana getircem arkadaaaş. ayrıca bi dolu koreci var aramızdaaa. ben de kore dizileri çok severiim. bi dolu var blogumdaaa. bi dee, bak bana gelenlerden gidebilirsin herkeseeee. bak mesela, sen bana yorum yaptın yaa, film seçkisi 33 teeee, senden önce yorum yapan alielle de korecilerdeen. ben bloglara üye olmadan okuyoom ama iyi okurum dur seni tanıtcam daaa :)

      Sil
    2. Ya çok mutlu olurum <3 takipteyim bırakmam artık seni :D

      Sil