Son Yazılar

Are You Human? Konusu ve Oyuncuları

Başrollerinde Seo Kang Joon ve Gong Seung Yeon'un yer aldığı yapım fantastik, bilim kurgu,dram türünde ve 18 bölüm olarak KBS2 kanalında yayınlacak.
Are You Human? Konusu
 bakalım☝
Tek çocuk ve büyük bir şirketin sahibi Nam Shin (Seo Kang Joon) bir kaza sonucu komaya girer.Beyin bilimi ve yapay zeka üzerinde uzman annesi işleri yönetsin şirket sahipsiz kalmasın diye kendi oğluna benzeyen bir robot yapar.Koruması Kang So Bong (Gong Seung Yeon) acaba bu durumu fark edecek midir?

Are You Human? Oyuncuları
Bakalım☝
Ruhsa.blogspot.com.tr


...
OOO cıstak cıstak hele loy loy güzel yarim sevdiğim ....Seo Kang Joon😍
Nihayet allahım nihayet Kang Joon'u başrolde görebileceğiz ikinci oglan olmadan Alllahhhhhh yaaa Heyy ya hheeeyyyy 👏
Ben tam bi Kang Joon delisiyim bu çocuğu çıkış yaptığı günden beri takip ediyorum fakat hep ikinci erkek başrol oluyordu.Bu sefer şeytanın bacağını kırmış Tadammm esas oğlan olmuş e geç bile kalmıştı hem yetenekli hem yakışıklı, şarkı söyleyebilen biri için geç kalınmıştı.Senaristler inşallah güzel bir kurgu çıkarır ortaya da zevkten dört köşe oluruz Bilim kurgu sevenler ile birlikte 👊



Başrol kadınımızı hiçbir yerde izlemedim ama göz aşinalığım var kendisine 
Başka kimler var kimler en son City Hunder de izlediğim Lee Joon Hyuk , yine en son The Heirs de izlediğim Kim Sung Ryoung ve  Descendants Of The Sun'dan Park Hwan Hee  burada ikinci kadın olacak gelen bilgilere göre.

Bir an önce çıksın da izleyelim dediklerimden bu dizi.Are You Human Too? konusu farklı güzel bir romantik komedi olacak gibi gibi ..... Hadi bakalım💪

Güncelleme:Dizinin senaristliğini 2012 yapımı olan ''The Princess Man''dizisini kaleme alan Jo Jung Jo yapmaktadır.Ayrıca yönetmen ise Cha Young Hoon'dur kendisi daha önce ''2016-Becky's Back'' , ''2013-Shark'', ''2012-Bridal Mask'' dizilerinde yönetmen koltuğuna oturmuştur.

  FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

12 yorum:

  1. Başrol hanım kızımızı pek sevemem , hep bir cadı cadı tiplerde görüyorum bu kızı , ama bu sefer farklı olur belki ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha hiç izlemek nasip olmadı biliyomusun ^^ bi WE GOT MARRIED da denk geldim o kadar :)

      Sil
  2. Ben çok merak ettim bu diziyi. Not edeceğim,teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  3. hımmmmm ya bu dizilere nasıl yetişcez yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ocakta yayınlanacak yetişiriz yaa (dans eden kadın emojisi) huhu :D

      Sil
    2. ay işte büssürü kore dizisi var liste yapıyom ama hepsini seyretmek olanaksııız :)

      Sil
    3. öyle öyle bende var bir liste ucu bucağı yok :D

      Sil
  4. selamlar,sevgili Annesinin Prensesi sayesinde sayfana ve sana merhaba diyorum,takipteyim canım artık,
    bende beklerim,
    Ahhh bu diziler nasıl da çok benim ufaklıktan dolayı maalesef çok istememe rağmen dizi izleme furyasına katılamıyorum ama aklımda bulunsun yine de,,,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunsun bulunsun ^^ tabi gelirim koşa koşa hemde :D

      Sil
  5. Sonu kötü bitiyorsa izlemycem yeter artık ya :))

    YanıtlaSil