Son Yazılar

Children of A Lesser God Konusu ve Oyuncuları

Başrollerinde Kang Ji Hwan ve Kim Ok Vin'in yer aldığı yapım aksiyon ve fantastik türde.
Children of A Lesser God Konusu
Bakalım☝
Dedektif olan Cheon Jae İn(Kang Ji Hwan) bir dedektiftir.Sadece mantığına ve sayılara güvenen biridir. Kim Dan(Kim Ok Jin) ise insan üstü güçlere sahip bir dedektiftir.Bu ikili beraber çalışıp işlenen suçları kimlerin yaptığını ortaya çıkartmaya çalışır.

Children of A Lesser God Oyuncuları
Bakalım☝
Children of A Lesser God Konusu ve Oyuncuları

Children of A Lesser God Konusu ve Oyuncuları

Children of A Lesser God Konusu ve Oyuncuları

...
Dizinin yönetemenliğini ''The Heirs'' i de yöneten Kang Shin Hyo yapmaktadır.
Kim Ok Vin'i daha önce The Villainess da izledim iyi bi oyuncu kendisi.
Kim Ji Hwan da bir sürü kaliteli yapımda yer almış daha izlemek nasip olmadı.
Lee Elijah'ı ise Runnig Man programından tanıyorum maşallah Runnig Man müdavimlerinden kendisi.


-Bi dedektiflik, fantastiklik furyasıdır aldı başını gidiyor hadi hayırlısı...Bizi bıktırmaya mı uğraşıyorlar anlamadım ki😏

FRAGMAN

  • Children of A Lesser God kore dizi şubat 2018'de ekrana gelecektir.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Çok fazla izlemiyorum Uzakdoğu film ve dizilerini ama old man muhteşemdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmi gördüm ama izlemek nasip olmadı.Bi göz atayım ben ona :).Yorum için teşekkürler^-^

      Sil