Son Yazılar

Japon Filmi; Tomorrow I Will Date With Yesterdays You

                                                             
Tomorrow I Will Date With Yesterdays You
Evet efendim bu seferde karşınızda bir Japon filmiyle bulunmaktayım baştan söyliyim  ''ben kore filmlerinden dizilerinden başka bişi izlemem'' diyorsanız bunu atın kafanızdan çünkü
kore dahil asyanın diğer ülkerine kadar birsürü film izledim başta bende biraz ön yargılıydım ama sonra bunun üstesinden geldim ve başladım kendimi nerelerde buldum 😉
Bu filmimizi 2016 aralık ortası vizyona girmiş bi film ben biraz geç izledim Erkek başrolümüzü şu yağız delikanlımız Şota  Fukushi kadın başrolümüzü ise Nana Komatsu hayat vermekte.

Konusu ise;Yağız delikanlımız metroda başrol kadınımıza aşık olur ve metrodan indikten sonra açılır ona kızımız oğlumuzun aşk itirafını kabul eder ve görüşmeye başlarlar filmimizin adından da çıkarabileceğimiz gibi  bol geçmiş ve gelecek içeren bi film.
Benim bu film ile ilgili fikrim ise şöyle efendim herşey iyiydi hoştu da ben şu başrol kadınımızı çok donuk ve ifadesiz buluyorum daha öncede bi iki filmde izlemişliğim var kendisini burda da biraz o donukluk hissediliyordu bana göre tabi ki...Bi aşk filmiydi ama ben oğlanın sahnelerinde daha çok hissettim bunu...
...
Böyle güzel bi aşk filmi birazda beni zorlasın etkilesin diyorsanız bu filmi kesinlikle tavsiye ederim.
Bu film için puanım 10/7

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. Tavsiyenizi dikkate alacağım . En son önerdiğiniz filmi izledim ve bayıldım. Gerçekten harikasınız ! 😍❤

    YanıtlaSil
  2. izlerim tımıms. şeyi izleseneeee, 15 years of waiting for migratory birds, çin dizisiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wow konusuna baktım şimdi kim kimi 15 yıl bekler diyo hemen başlasam iyi olur :3

      Sil