Son Yazılar

Goblin


goblin

Goblin 

Selamlar arkadaşlar yeni bir yazıyla karşınızdayım, bu yazıda kalbimize taht kuran goblinciğimizden bahsedeceğim sizlere tıtırııııttt :)
Efendim dizimiz fantastik, dram , komedi unsurlarını güzelce harmanlamıs bir dizi. Yazımın başında da dediğim gibi kalbimize taht kuran bi dizi gerek oyuncu kadrosuyla olsun gerek seneryosuyla olsun herşeyiyle çok güzeldi.

Şimdi biraz konumuzdan bahsedelim
Gong Yo bir goblindir ve ölümsüz hayatını sona erdirmek için bir geline ihtiyacı vardır.Resimde sol en başta gördüğümüz Dong Wook ise hafıza kaybı yaşamış bir ölüm meleğidir bu arkaşlarımızın yolu bir şekilde kesişir ve beraber yaşamaya bununla birlikte  dünyadan göçen yani ölen insanları yolcu ederler.
 Şimdi oyuncularımızı tanıyalım 
                                                                                       Gong Yoo 
goblin

 Gong yoo'yu Big dizisinden sonra ilk kez ekranda görmekteyiz. Saygı değer Goblinimiz ... Ben koyu bir Gong Yoo hayranı değilim ama Coffe Prince ve Big de izlediğim kadarıyla çok iyi bir oyuncu ve bize karakterindeki bütün duyguları yaşattığını düşünüyorum.

                                                                               
  
Lee Dong Wook


Azrail rolünde Lee Dong Wook evet efendim çoğumuz bilir bu beyi MY GİRL, HOTEL KİNG gibi dramalardan aşinayız kendisine ve ayrıca karizmasına gong yoo güçlü bi aktör olduğu için karşısınada güçlü bir aktör yaraşırdı bu kişide Dong wook olmuş .
                                                                       Kim Go Eun
kim go eun
Biricik  Gelinimiz Kim Go Eun kendisini daha önce hiç bi yapımda izlemedim ama goblin i bitirdikten sonra sıkıcı olmasıyla ve sonuyla kötü yorumlara maruz kalan CHEESE İN THE TRAP ini izledim ordaki rolü gereğimiydi artık neydi tarzı konuşması hiç güzel değildi ama goblin e yakışmış birde şöyle bişi var Gong Yoo' yu kaldırabilmiş.
Yoo İn Ha
Yoo in ha aslında başrollere yaraşıyo bence ben artık onu yan rollerde görmekten sıkıldım bi dizinde falan başroldeydi digerleri hemen hemen hepsi yan rol burda da öyle ne yazıkki :( 

                                                                       Yook Song Jae
 
Tanıyanlar bilir Btob grubundan Yook Song Jae hatta bir ara Joy la evlilik programına falan katıldı. Song jae miz diziye renk kattı resmen bu çoçuk burdan sonra patlar gider zaten demedi demeyin .
                                                    ...
Eveeeett  gelelim fasulye nın faydalarına her zaman şuna katılmışımdır iyi bir oyuncu yüzünden bir diziyi izleyebilirsiniz ama en önemli olan şudur hikaye öncelikle hikayeyi izlersiniz. Bize resmen hikaye yönünden bir şölen yaşatan goblin diziside o dizilerden işte bize hikayesini izlettiren dizilerden. Ha bu arada dizinin jenerik müziklerine de göz atın baya iyiler ben hala dinliyorum buraya koymak isterdim ama zaten uzun bir yazı oldu daha fazla uzatmıyayım .


Bu dizi 2016 sonu 2017 başında yayınlandı ama malesef ben şuan kaleme alabiliyorum umarım beğenirsiniz.Benim bu dizi için puanım 10/10 :)
  


                                                                                                    




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

7 yorum:

  1. Bu diziyi bende izlemiştim ve çok beğendim sizde çok güzel yorumlamışsınız:)

    YanıtlaSil
  2. Sitende gezinirken Goblin beni mıknatıs gibi çekti. Yorum bırakmadan gitmeyim dedim. Lee Dong Wook diyor ve derin bir iç çekiyorum. Ölüm meleği rolü ve o şapka bir insana bu kadar mı yakışır :D Tabi Goblinin yeri de ayrı. Efsane dizilerimde ilk 3 arasına girmeyi başaran bir dizi. İzlediğim için mutluyum, gururluyum ehehe :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa Dog Wook 😍.Benimde izledikten sonra içimde oluşan boşluğu kimse dolduramadı ki gittim 1 defa daha izledim 😛

      Sil
    2. En güzeli 😄 bende bir arayış içerisindeyim olmazsa 1 defa daha izleyeyim 😄

      Sil