Son Yazılar

Mother (Korean Ver.) Konusu ve Oyuncuları

Başrollerini Lee Bo Young, Heo Yeol, Lee Hye Young, Ko Sung Hee ve Lee Jae Yoon'un paylaştığı Mother dizisi dram türünde ve 16 bölüm.

Mother Konusu
Bakalım☝
Soo Jin (Park Bo Young) bir ilkokulda öğretmendir.Öğrencisi Hye Na(Heo Yeol)'nın istismara uğradığını öğrenir. Ve Hye Na'nın annesi olmaya karar verir.

Mother Oyuncuları
Bakalım☝

...
Biliyorsunuz ki Mother yani Anne dizisi Türkiyede de yayınlandı ve büyük ses getirdi.İlk senaryo ve yapım Japonya'ya ait.Şimdi de Kore Versiyon karşımızda.

Küçük kızı 400 kişinin arasından seçmişler 👀.

Lee Bo Young'u en son I Can Hear Your Voice'da izlemiştim baya iyi bir oyuncu.
Mother Kore versiyonundaki süpriz isimlerden biride bence Ko Sung He daha yeni While You Were Sleeping 'de izledik orda adalet savunucu iken burda kötü anne olacak .Merak ettim doğrusu.

Açıkcası ben dram sevmem ki Türk versiyonu Anne'yi de izlemedim.

💗Küçük minnak bir kalbim var benim napiyim Dram ve Korku izleyemiyorum.

İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler dilerim😊

FRAGMAN


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. ay ufak çocuk bizim yerli dizidekine benziyomuş, geçen sene bu dizide ne ağlamıştım yaa, her bölümdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy türk versiyonunu bile izleyememiştim.Çok duygusal bir diziydi ^-^

      Sil