Son Yazılar

A Poem A Day Yorum ve Replikleri

A Poem A Day Yorum ve Replikleri
Uzun zaman oldu sanki Kore Dizi yorumu yapmayalı dimi 😏.Öncelikle dizi hakkında ayrıntılı bilgileri A Poem A Day Konusu ve Oyuncular adlı yazımdan öğrenebilirsiniz.

A Poem A Day dizisinin tanıtımları dönmeye başladığında gözüme kestirmiştim.Hastanede ve doktorların olmadığı bir dizi içeriği çok hoşuma gitmişti.Yoksaaaa şuu en sağda oturan beyaz yakalı oğlanın hiç mi? hiç suçu yok yani kihkihhkihh😀


A Poem A Day Yorum ve Replikleri

Neyse efendim bu dizi ile ilgili söyleyebileceğim şeyleri Tatlı-Tuzlu bölümünde sunacağım haydi gelin oraya geçelim.
👇Spoi falan yok şurdan şöyleeee yardırrrr👇

Önce Tatlı
⇨Dizi konu itibariyle olacak ki çok naif bir yapısı vardı.
⇨Ast'lar ve üst'ler arasındaki atışmalar güzeldi
⇨Geçim sıkıntıları,işsizlik,anne baba sevgisi gibi toplumun daha öncelik verdiği konuları işlemeleri mükemmeldi.
Sonra Tuzlu
⇨Dizinin naifliği aynı zamanda da sıkıcılığı beraberinde getirmişti beni bilgisayarımın ileri tuşuna basmaktan alıkoyamadı.
⇨16.bölüm boyunca değişik bir şeyler olur mu acaba? diye izlemek daha sonra olmamasını görmek!
⇨Başrol çift birbiriyle o kadar alakasızdı ki arkadaşlar mı sevgililer mi?  bilemedim.Kimyaları uymamıştı belki de.
A Poem A Day Yorum ve Replikleri
İkinci oğlan sendromu

Bu dizi için kıssadan hisseye şunu demek istiyorum benim zamanım olduğu ve güncel bir dizi olduğu için izledim ve takip ettim.Zaten şu sıralar hali hazırda olan  dizi beğenmemezliğimin üstüne A Poem A Day'i e ekledim.

A Poem A Day Yorum ve Replikleri

A Poem A Day Yorum ve Replikleri
Tavsiye veren verene :)

İzleyeceklere yada izlemeyi düşünenlere tavsiyemdir!Çok bişi beklemeyin yada gidin başka diziler izleyin😉.
10/5
İnstagram  Sayfamızdaki Anket
Ankete katılan sayısı:82


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Bu ara yeni çıkan diziler çok iyii Mervee.🙊 Bu sıkıcıysa ben de ileriye sarar dururdum herhalde izlemiş olsaydım.☺️🙈

    YanıtlaSil
  2. heeeey red sparrow üç defa izledim yaaaa. sevdim. lawrence tatliş zaten hoş. casusluk filmi olarak da iyiydi, süper değil ama izlemesi pek güzeldi. ama bak casusluk olaylarını da pek çözemedim amaaaa severek izledims :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar yakışıklı ve güzel kızları iyi bulmuşlar.Oyunculukları da iyiyse süper :)

    YanıtlaSil
  4. Tuğçe'ye söz verdim. Anime ve kore dizisi izleyeceğim diye. Ama ne zaman olur bilmiyorum. Bak belki de bunu izleyip zaman kaybı olacakmış. O zaman ben biraz daha bekleyeyim :))))

    YanıtlaSil
  5. Vallah ilk başlangıcı bununla yapmayın ama kore dizisi izlemeyi es geçmeyin bencede :) :)

    YanıtlaSil
  6. Lee Jun Hyuk'da varmış dizide!İzleme gibi bir niyetim yoktu,yazınla bunu iyice pekiştirmiş oldum :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam var ama dizide sadece var ne oyunculuk var ne bisi hic hosuma gitmedi acikcasi😑Ne demek ne demek😘

      Sil