Son Yazılar

Wife That I Know ( Famillar Wife) Konusu ve Oyuncuları

 Wife That I Know ( Familiar Wife) Konusu ve Oyuncuları
Başrollerinde Ji Sung  ve Han Ji Min'in yer adlığı Wife That I Know romantik,fantastik türünde ve Tvn kanalında 16 bölüm olarak yayınlanacak.
Wife That I Know Konusu
Bakalım☝
Cha Joo Hyuk(Ji Sung) günümüzde bir banka çalışanı olarak çalışan normal bir insandır.Fakat günlerden bir gün zamanda yolculuk yapar ve geçmişe giderek hayatındaki bazı şeyleri değiştirmeye çalışır ama günümüze döndüğünde işler hiç beklediği gibi gitmemiştir.Seo Woo Jin(Han Ji Min) ise Joo Hyuk'un karısıdır.

Wife That I Know Oyuncuları
Bakalım☝
 Wife That I Know Konusu ve Oyuncuları

 Wife That I Know Konusu ve Oyuncuları

 Wife That I Know ( Familiar Wife) Konusu ve Oyuncuları

⇢⇠
Nihayet sevgili Ji Sung'u karşı başrolünde bir idol oyuncu olmadan izleyeceğimiz bir yapım.İkiliyi acayip yakıştırdım Han Ji Min sanki Hwang Jung Eum'un yandan yemişi gibi geliyor bana acayip benziyorlar severim kendisi en son taaaaa Rooftop Prince dizinde izlemiştim.
İzlenecekler listeme ekledim bile ben bu diziyi zamanda yolculuk temalı dizilerin sonu biraz sıkıntılı olsa da inşallah bunda öyle bir durum oluşmaz.
Dizinin diğer adları:Knowing Wife, Familar Wife 
FRAGMAN


Yazı Güncellendiğinde Ulaşmak İçin Sosyal Medya Hesaplarımız

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Ji sung u tabi ki severiz de bilemedim, tam elektrik alamadım şu an:)) (tabi benim şu an bilgisayar nanay birşey izleyemiyoruuum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ji sung u sevmeyen yokta karşına güzel partner seçemiyorlar anacım :D.Bilgisayarın için üzüldüm acil şifalar versin :D

      Sil
  2. Ji Sung *-*
    Ne zaman çıkıyormuş ki bu dizi ya. Bu aralar pek aram yok Kore dizileriyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temmuzdiye biliyorum tuçiş :).Benimde oluyor arada öyle geçer geçer *-*

      Sil
  3. Ji Sung'un oyunculuğuna bir şey diyen çarpılır bence :D Adam idolüm resmen yaa.. Kız güzel ama emin olamadım, dizi çıksın fikrim netleşir diye düşünüyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun oyunculuğuna bişi demiyoruzda karşısına adam akıllı isim koymadılar iki dizidir.Neyse ben umutluyum ama :D

      Sil
  4. hımm izlenebilir. çift bence hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen aynen izliycem ben yaaa hem fantastik de 😃

    YanıtlaSil
  6. Ji Sung varsa izlerim kesin,adamı çok sevdim,oyunculuğu süper:)
    Bu arada seni mimledim ama tabii eğer yapmak istersen:)Konusu bloğumuzun geçmişi,geleceği yani muhasebesi hakkında..Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculuk yönunden evet yaaa😍.
      Bende bu mime beni mimlesede yapsam diye bekliyordum tesekkurler tabiki yapcam 😊

      Sil