Son Yazılar

Dear Judge(Your Honor) Konusu ve Oyuncular

Dear Judge(Your Honor)

Başrollerinde Yoon Shi Yoon ve Lee Yoo Young'un yer aldığı Dear Judge hukuk türünde ve 32 bölüm olarak Sbs  ekranlarında yayınlanacak.
Dear Judge Konusu
Bakalım☝
Han Kang Ho-Han Soo Ho(Yoon Shi Yoon) ikiz kardeştir kardeşlerden biri okuyup hakim olurken diğeri çeşitli suçlardan sabıkası olan azılı bir suçludur.İkizlerden hakim olan günün birinde kaybolur hem kardeşini bulmak hemde onun yerini doldurmak için sabıkalı kardeş hakim olanın yerine geçer.Song Ji Hyun(Lee Yoo Young) ise hakimin yanında stajyerdir.

Dear Judge Oyuncular
Bakalım
Dear Judge(Your Honor)  konu oyuncu


Dear Judge Konusu ve Oyuncular

Dear Judge(Your Honor)

⇢⇠
Bloğumun ilk göz ağrılarımdan biri olan The Best Hit dizisinde izlemiştim Yoon Shi Yoon'u evveliyatına hiç girmeyelim en son Grand Prince'de bir prensi canlandırdı.Başrol hanım kızımızı hiçbir yerde izlemedim izlemeyi geçin ilk defa görüyorum.
Konusu baya hoşuma gitti eğer kıvırırlarsa çok iyi bir komedi karışımlı hukuk çıkabilir , tabi bu senarist ablamız yada abimizin takdirine bakıyor.
Neyse hukuk severler yeni bir dizi geliyorrrrrrr!!!

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. Yaz sezonu ile bir sürü dizi başladıı dimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa ama şöle bir çelişki var hiçbirini izleyesim yok :(

      Sil
  2. yoon shi yoon great prince de beğenerek izledim bayan oyuncuyu da Tunnel dizisinden hatırlıyorum sanırım bu diziyle 2. draması oluyor. ne zamandır kore yapımlarına yorum yazmamıştım sayende teşekkür ediyorum ruhsadan inciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu tunnel i ne duydum ya bu kadından ötürü😁.Daha çok gel o zaman olur mu😍

      Sil
  3. yaz depresyonunda çıkıncaa sölersiin en iyi yeni yaz dizisiniiii :)

    YanıtlaSil
  4. Shi Yoon'u Flower Boy Next Door a dizlemiştim. O zamandan beri severim tanıdık yüzler görünce dizilere bi göz atma isteğim daha çok oluyor :D Konu da fena değilmiş, iyi iş çıkarırlarsa izlenebilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iyi iş olursa izlenir yoksa bi iki yapım gibi flop olur 🙄

      Sil