Son Yazılar

Ms.Hammurabi Konusu ve Oyuncuları

Ms.Hammurabi Konusu ve Oyuncuları
Başrollerinde Go Ara ve L'in bulunduğu Ms.Hammurabi dram,hukuk türünde ve Jtbc kanalında yayınlacak 16 bölüm.
Ms.Hammurabi Konusu
Bakalım☝
Farklı kişiliklere sahip hakimler  Park Cha O-Reum(Go Ara), Im Ba-Reun(L) ve Han Se Sang(Sung Do Il) hayat hikayeleri ve görülen davalardaki tutumları hakkında geçen süreç konu alınmaktadır.

Ms.Hammurabi Oyuncuları
Bakalım☝
Ms.Hammurabi Konusu ve Oyuncuları

Ms.Hammurabi Konusu ve Oyuncuları

Ms.Hammurabi Konusu ve Oyuncuları

⇢⇠
Yiteeeerrrr diye çığlık atacağım artık ne severmiş bu G.Koreliler hukuk konulu dizileri bee.
Neyse Ms.Hammurabi kore dizisi Moon Yoo Seok'un  ''Ms.Hammurabi'' adlı romanından uyarlanmaktadır.
Hamurabi;Babil 6. kralı Hammurabi kral olduğu dönemde kendisi tarafından yazdılan kanunlar koymuştur bunlar tam 282 tanedir ve bu kanunlar ilk reformsal ilerleme olarakta kaynaklarda yer bulur.

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

12 yorum:

  1. Ben hukuk dizilerini seviyorum ama biraz cıvkını çıkardılar gerçekten :D o değil de go ara ve l biraz kel alaka olmuş , çocuk kızın yanında liseli gibi duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha onda hakilisin bak kücuk kalmis seyi bana da gelmedi degil😅

      Sil
  2. Bu ara hukuk olayını abarttılar gerçekten :D Başrol oyuncularına değil de Sung Dong-Il a takıldım ben, adam neredeyse her diziden çıkıyor yahu! :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya adam bide Kim So-Hyun her diziden çıkıyorlar mübarek :D

      Sil
  3. ay okulda derslerde vardı di mi bu hamur abi :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar, sitenizi yeni keşfettim. Gerçekten de güzel bir site. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Bence çok uyumlu, sevimli tatlış bir çift olmuşlar ayrıca abartmaya gerek yok sadece 2 yaş var aralarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradaki yaş farkını bilmiyodum :D.L daha beybi face ya ondan zandımca :)

      Sil
  6. Hadi bunu da listeye ekleyeyim. İnşallah izleyeceğim. Ruhsal olarak kendimi hazırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım izleyince gelsin yorumlar o zaman 🤩

      Sil