Son Yazılar

Cennetten Bir Köşe Romantik Komedi Kore Dizileri

Eyyy hayyytt sana soruyorum...Aksiyon mu seversin?,Gençlik mi,Melodram mı?Medikal mi? yada dur dur Fantastik mi?veyahut ta hepsinden olsun benim olsun diyenlerdenmi?.Ben şu en son şık olan hepsinden olsun benim olsunculardanım.Genellikle romantik komedi türünü bunların herhangi birinde gördüğüm zamanda başından kalkamayan türden😆.

She Was Pretty

Bu tür bir yapıma rastladığım zaman bilgisayarımın pil gücünü fullenerekten o dizi bitene kadar sabahlar olmasın misali kalkmazdım başından.Şimdilerde bu durum biraz değişime uğramadı desem yalan olur gayrı.

Evveettt ne diyorduk;Romantik komedi kore dizileri bu diziler genellikle fantastik ve gençlik unsurlarını içine almakta.
Romantik komedi yapımlarında genellikle kadın başrol adeta bir Türkan Şoray güzelliğinde saf ve masum ve bi o kadar da pamuk şeker, erkek başrol ise Tarık Akan'dan hallice boylu poslu erkekleri kıskandıracak kadar yakışıklı mı yakışıklı bir salon beyefendisidir.💪
Aha bu yapımlarda birde ikinci erkek var kiiiii sormayın gitsin genellikle kızın kankası,kankisi,arkadaşı yandaşı,arkadaşının abisi yada abisi olarak gördüğü kişiler olağanca yakışıklılığı ve beyefendiliği ile karşımıza çıkmakta ve bizi birinci esas oğlan ile arada bırakmakta ve hatta bu başrol kız neden ikinci erkeği seçmiyor depresyonlarına sokmakta😁.Tabiii The Heirs'deki Choi Young Do hariç diyorum çünkü aşık olmak onu sakinleştirip ehlileştireceğine daha hırçın yaptı sanki 😒.


The Heirs


Strong Woman Do Bong Soon
Bu romantik komedilerde genellikle olmassa olmazlarından kötülük yapmayı ilke edinmiş insanlar lazımdır bunlarıda minimum kötü bir anne yada baba bknz Radio Romance veyahut ta bir patron yada yoldan geçen herhangi bir kimse(şaka şaka) bu rolü üstlenir ve bir takım katakullilerle esas oğlanla esas kızı ayırmaya çalışır, bizi kendinden nefret ettiresiye kadar götürür bknz I'm Not a Robot
Romantiklik, aşk, ve sevginin başrolünü oynadığı bu yapımlar adeta hiçbir şeye kafa yormadan rahatlıkla izlenebilmekte romantik sahnelerde gözlerimizden kalpli emojiler çıkartabilecek kıvama getirebilmekte😍.
Cinderella Four Knight
Yazının başlığında da yazdığı gibi cennetten bir köşe olan romantik komedi içeren kore dizileri bizi yaşadığımız dünyadan uzak diyarlara götürmekte ve erkek yada kadın olmaksızın. ''Ahhhh!! böyle erkek(kadın) var mı? dünyada''  diyede sorgulatmıyorda değil insana.Hiç yormadan söyliyim nerdeee anacım nerdeeee.....
Bizi Goblin gibi seven oldu da biz mi istemedik yani😏.Demem o ki romantik komedi diyarlarında gezerken gerçek hayatta onların olmadığına ikna olmadık mı? zaten çoktan.
Protect The Boss
Türk izleyicisinin bir o kadar çok sevdiği bu yapımlar kore dizi sektörü var oldukça birbirinden klişe sahnelerini tekrar tekrar izlesek te bıktırmayacak ve  bizim kalbimizi pıt pıt attırmaya devam edecek gibi duruyor dimi😍.

Takipleşelim^^

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

15 yorum:

  1. yazının başlığı harika😹 romantik komedi olmasa napardık😹

    YanıtlaSil
  2. Romantik kore dizisi yazısını görür görmez okumak için yazıyı açtım :) Nerede romantik bir dizi film ve kitap varsa dibinde bitmeye bayılıyorum :D Bahsettiklerinin neredeyse hepsini izledim *-* Çok minnoş bir yazı olmuş severek okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbimizin tahtında oturmaz mı romantik komedi 😛.Aşkları tatliş hikayeleriyle...Teşekkür ederim😘

      Sil
  3. En en bi sevdiğim kategoridir Romantik Komedi. Özellikle kore filmlerinde çok iyi oluyor. :)

    YanıtlaSil
  4. ay benim de en sevdiğim romantik komedi ve liseeeeee :) şimdi, erkenci kuşa başladım yerli, o da öyleee. şöyle ciciş bir romantik kore komedisi olsa da izleseeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe romantik komedi sevmeyen ölsün be Deeppp :D :D

      Sil
  5. Romantik dizi önerisi görünce hemen zıpladım. :D :D Amaa Choi Young Do'cuğuma laf atmışsın teesüf ederim canım kankicim, ben onu öyle sevdim :D :D Listede izlemediğim iki dizi kalmış ne kadar mesudum. Arayışa girersem tavsiyeleri dikkate alacağım tenk yuuu :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Young Do konusunda hakliyim bi kere o adamin da cekici yani oydu iste😁. Ne demek ne demek efendim😘

      Sil
  6. Ben de romantik komedi sevenlerdenim ama Kore yapımı olunca gerçekten bir başka oluyor. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum yazını. Cıvıl-cıvıl olmuş😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir gülümseme sağlayabildiysem ne mutlu bana :D

      Sil
  7. Romantik komedi en sevdiğim. O zaman listeye alalım. Teşekkürler şekerim :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Deep'in yazısı üzerine geldim ve bayıldımmm çok güzel bir derleme olmuş :)
    Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne guzel hosgeldin sefa getirdin😘.gelmemmiii uctum bile

      Sil