Son Yazılar

Terius Behind Me Konusu ve Oyuncuları

Terius Behind Me konusu ve oyuncuları
Başrollerinde So Ji Sub ve Jung In Sun'un yer aldığı Terius Behind Me kore dizisi romantik,komedi,aksiyon türünde ve Mbc kanalında yayınlanacak.
Terius Behind Me Konusu 
Bakalım☝
(Jung In Sun)Go Ae Rin ve (So Ji Sub)Kim Bon komşulardır.Go Ae Rin'in kocası esrarengiz bir şekilde öldürülür ve genç kadın çocuğuyla beraber ortada kalır.Eski bir NIS Ajanı Kim Bon hem komşuna yardım etmek hemde olayın arkasındaki sır perdesini kaldırmak için olaya dahil olacaktır.
(NIS Ajanının kod adı 'Terius' tur)

Terius Behind Me Oyuncuları
Bakalım☝
Terius Behind Me konusu ve oyuncuları

Terius Behind Me konusu ve oyuncuları

⇢⇠
So Ji Sub dönüyor millettt toplanın!!!.Hemdeeee ajan dizisiyle 👀
Başrol kızımız ise biraz silik bir isim bu şey şey bknz Eulachacha Waikiki deki donuk suratlı kızımız.Diğer bir başrolümüzüde bknz Go Back Couple de tanıyıp sevdiğimiz So Ho Jun.
Açıkcası ben So Ji Sub'un hayranı değilim öyle denk gelirsem izlerim dizini filmini.Diğer poliseye ve ajan filmlerinden fark yaratması dileklerimle👋.
📌Eylül 2018 de yayında olacak.
✏Bilgiler geldikçe yazı güncellenecektir

Takipleşelim^^^

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. Gizemli bir dizii. :)
    Bu aralar kore filmleri ile takılıyorum ben. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Polisiye bayılırım. O zaman izleyelim canım. Merci :)

    YanıtlaSil
  3. Güzele benziyor, kalemine sağlık. :D
    BoA başrol olacak diye korkmuştum. BoA'yı şarkıcı olarak seviyorum maalesef oyuncu olarak değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman ne diyon gıızzz :D olmasın olmasın olmadığı iyi olmuş bende idol oyunculardan bi iki kişiyi seviyorum diğerleri hep faso fiso :D

      Sil
  4. BoA başrol değilmiş içim rahatladı ^ ^
    Polisiye izlemeyi seviyorumm

    YanıtlaSil