Son Yazılar

Hotel Del Luna-1000 Yıllık Mecburiyet

ruhsadan inciler
Başrollerinde IU ve Yeo Jin Go'nun yer aldığı Hotel Del Luna fantastik,romantik türünde 16 bölüm olarak Tvn kanalında yayınlandı.
Hotel Del Luna Konusu 
Bakalım☝
Zamanında büyük bir suç işleyen Man Weol (IU) tanrı tarafından cezalandırılarak Ay Pansiyonu adı verilen bir otele ölümsüz olarak yaşamaya mahkum edilir.1000 yılı aşkın otelin işletmeciliğini yapan Man Weol e otelin işleri için yeni bir müdür işe almalıdır.Bu müdür hem geçmişi hemde geleceği olacak insandır.

Hotel Del Luna Oyuncuları
Bakalım☝
ruhsadan inciler

ruhsadan inciler

⇜⇝
Hotel Del Luna Yorum
⇜⇝
Huhhuuuu komşu komşuuuu ben geldimmmmm!!!.Sizlere taaaaa milattan önce izlemeye başladığım ve günümüzde yeni bitirdiğim Hotel Del Luna'dan bahsediciiimm azcık.Efendim biliyorsunuz ki IU korenin en güzel seslerinden kızımız sesiyle yetinmiyor maşallah birde oyunculuk yapıyor.Dream High zamanlarında bu işi bırakmalısın IU desemde şimdilerde iyi işler yapıyor bacımız.
Özellikle Korede çok beğenilen bir iş olan My Ajusshi zirve noktasıydı sanki.Yanlış anlamayın izlemedim diziyi sadece bir iki instagramda IG videolarından gördüm.Biliyorsunuz tam bir pambuk premses olduğum için dram izleyemiyorum 😀.
ruhsadaninciler
Şimdiiii beni geçelim de az diziden bahsedelim hani böyle sizi ilk bölümlerde uçuran diziler vardır ya işte pek bir heyecanlanırsınız,işte onu izlemek için vakit yaratırsınız falan Heh! işte bu dizide benim için öyleydi 6-7.bölüme kadar sonrasında açmadı beni ve hatta 12.bölümden sonra kişisel meseleler hariç hiç hayalet olayı olmaması biraz hikayenin boş verildiği hissini uyandırdı bende.
Başlardaki ve hatta 12.bölüme kadar olan mizah ve cırt cırt keman sesleri mükemmeldi dizide komedinin zirvesi gibiydi.IU'nun her yemek için ayrı ayrı giyinmesi esas oğlumuzun IU'nun parasını yönetmesi küçük dokundurmalar AHHHH tam yerindeydi.Hayaletlerle ilgili hikayeler çiftin birbirine yaklaşmasını sağladı bir yandan da konuyu genişletti.
Yan karakterlerde unutulmayıp onları da her bölümde ufak ufak kendi hikayeleri işlendi.Fakat 15-16. bölümler resmen ama resmen o güpgüzelim diziyi sıradanlaştırdı.Tamam mutlu son bekliyoruz fakat zaman doldurmak için esas oğlumuzun geçmişe yaptığı yolculukta neydi allahınızı severseniz.Ne faydası var ne zararı yani!
Çiftimizin uyumu güzeldi fakat 16 bölüm boyunca hafızam beni yanıltmıyorsa 1  yada 2 tanecik kiss sahnesi gördük😭.Bu biraz beni üzse de görsel açıdan çok güzel bir dizi izlediğimi söylemek isterim açıkçası dostlar.Yeo Jin Go'yu da pek bir beğenirim Minah'la yaptıkları diziyi yarım bıraksamda küçük yaştan beri oyunculuk yaptığından mıdır nedir gözüme hiç batmadı.
IU'nun kıyafetleri yıkılıyordu resmen ateş etti hatun tüm dizi boyunca.Durun size bir görsel şölen sunayım hadi yine iyisiniz heeeee 😂


Oydu buydu şuydu derken yardımcı roldeki P.o'nun oyunculuğuna değinmek istiyorum.Ya yavrucum sen bir Rap cisin neden buradasın neden yapabildiğin işler yerine yapamadığın işleri kovalıyorsun.Ağlama sahnelerindeki berbat yüz ifadeni saymıyorum bile...Neyse ki fazla rol'un yoktu ki çok  takılmadım.Ama tekrar etmezsen sevinirim P.o'cum jsjsjsjs
Gel gelelim son cümlemize efendim benim sizlere ne kadar açık olduğumu bilirsiniz bir diziyi beğenmediysem allayıp pullamam!Ben diziyi 12.bölüme kadar öneriyorum sonrası sizin bileceniz iş artık 😛.

...
Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

11 yorum:

  1. En ok kanal isimlerini merak ediyordum kanal adlarını yazmanız iyi olmuş
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Aman efenim kimleri görüyoruz :)) Diziyi hala izleyemedim ben yaa.. Bu ay fırsat bulsam da izleyebilsem..

    YanıtlaSil
  3. Kore dizileri son bölümlere doğru bozuyor maalesef ki. :') P.O, New Journey To The West'in yeni sezonunda ve aşırı komik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varyete show yanliş bilmiyosam o 😅 ben bilmem vallahi pek bi duygusuz oynuyodu en azindan benim için jsjs😄

      Sil
  4. Son zamanlarda dizilerde 12-13 bölümden sonrası boşa. :D Son 3-4 bölüm hep dram, saçmalık. Zevklerimiz mi değişiyor ne ya da senaristler artık önemsemiyor. :D Bu dizi içinde izlerim, IU'yu seviyorum, o yüzden son bölümlere de katlanırız artık. Ya atlıycaz, ya da hızlandırıcaz. Ve hızlandırmak büyük bir nimet. :D Yorum için emeğine sağlık. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işte oyle bir duruma geldikki dizinin yarisi iyi olunca tümü iyi diye bir algı var bu yaziyi girerken bile biraz endiseliydim çünkü baya beğenilen bir diziye -heh işte biraz kötüydü- demek zor biliyosundur.Neys3 neyse en iyisi atlaya atlaya izlemek sjsjjs😄

      Sil
  5. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Diziyi izlemedim, sizin güzel tanıtımınızdan sonra izlenebilir olduğunu düşündüm. Teşekkürler...

    YanıtlaSil