Son Yazılar

My Annoying Brother / 2016

My Annoying Brother / 2016
Başrollerini Jo Jong Suk ve Exo-Kyung Soo'nun paylaştığı yapım Dram ve Komedi türünde.
My Annoying Brother Konusu
Bakalım☝
Gu Doo Young (Kyung Soo) Milli Judo sporcusudur.Fakat bir maçta rakibinin sert hareketi yüzünden kör olur.Gu Do Sik (Jo Jong Suk) dolandırıcılıktan ceza evine giren bir süre orda kaldıktan sonra tahliye olan biridir.Tahliye olduktan sonra Gu Do Sik 15 yıl sonra kaçtığı eve yani kardeşinin yanına döner.İkili beraber yaşamaya mecbur kalır.

My Annoying Brother Oyuncuları
Bakalım☝
My Annoying Brother / 2016 oyuncuları
Kyung Soo
(Gu Do Young)

My Annoying Brother / 2016 oyuncuları
Jo Jong Suk
(Go Do Sik)

My Annoying Brother / 2016 oyuncuları
Park Shin Hye
(Lee Soo Hyun)
Poster
My Annoying Brother / 2016 oyuncuları
...

My Annoying Brother Yorum ve My Annoying Brother
↬Spoiler Yoktur↫
Ahhh Ahh şuan tam bir hayal alemindeyim diyebilirim💭Ben genellikle film ve dizi yazılarımı dizinin yada filmin bitiminden hemen sonra yazmak istiyorum hem bilgilerim taze kalıyor hemde duygu yoğunluğum.Hadi gelin bu sefer size iki kardeşin güzel hikayesinden bahsedeyim.🙋
My Annoying Brother / 2016 replik
My Annoying Brother filmi başlarda biraz dramdı sonra ortalarda komedi sonda da tam tamına dram.
Senaristin bi tur elini sıkmak isterim cidden iki zıt kardeşi hatta tam tamına kardeş bile olmayan insanları bir araya getirip güzel bir hikaye çıkartmayı başarmış.
My Annoying Brother / 2016 replik
Hem gülüp hem ağlayacağınız sizi bir duygudan diğerine sürükleyen çekicilikte bir film.
Oyunculuklara değinecek olursak D.O yani oyunculuktaki adıyla Kyung Soo resmen harikaydı bir filmde daha izlemiştim kendisini ama pek ilgimi çekmemişti orada.My Annoying Brother  da ise resmen filmin kilit ismi olmuş kendisi o ağlarken bende ağladım o gülerken bende güldüm.

Diğer başrol oyuncularımız ise zaten kendilerini kanıtlamış kişiler bence çok lafa gerek yok.

My Annoying Brother / 2016 replik
Allah hepimize Park Shin Hye özgüveni versin 😂

My Annoying Brother / 2016 replik
 Hiçbir mantık hatasına yer olmayan film sizi alıp götürecek ve kendi hayatınızı sorgulatacak .
My Annoying Brother / 2016 replik
-My Annoying Brother doğal, sıcacık bir film -

FRAGMAN


Dipnot:Filmi izledikten sonra ben neden daha önce izlemedim bu filmi dedim😶

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Bunu görmüştüm ama pek ilgimi çekmemişti benim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAaa neden ya benim baya hoşuma gitti.İzlemelisin bence baya iyi :D

      Sil
  2. hımmm bunu yeni bitirdin yaniiii :) robot çok tatlı gidiyoooo, yedinci bölüme geldim, ya çocukla robot çok tatlı hep onları izlemek istiyo insan :) bundan sonraki kore dizisini de senden seççem zateeen, 2018 de başlayanlardan en sevdiğini senin, izlicam işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar film ve mini diziler izliyorum inşallah izleyyim ilk sana diycem önercem :D

      Sil