Son Yazılar

Tema Rengini Değiştirme

Selamlar !!!!👋
Bu Sefer yapmadığım bir şey yapıcam ve sizden bir ricada bulunucam.Biliyorsunuz ben blog dünyasında yeniyim.
O yüzden temamla ilgili olsun diğer şeylerle ilgili olsun sürekli değişiklikler yapıyorum hangisi daha iyi durur benim bloğumda diye.

Sizlerden ricam bu tema rengim kalmalı mı yoksa daha sakin bir renge geçiş yapmalımıyım? Bunu sormak istedim.

Kendim karar veremedim o yüzden sizlere sormak istedim. Aranızda bana yardım etmek isteyen arkadaşlarım olursa mobilden giriyorsanız altta masaüstünden giriyorsanız sağda en üstte bir  anket var.Bu anketi cevaplandırırsanız çok sevinirim.

O ankete göre kararımı vereceğim şimdiden ankete katılan herkese teşekkür ederim 😊


Not:Eğer beğendiğiniz bir renk olursa yorum bölümünden renk kodunu atabilirsiniz 👌

  •  Güncelleme:Blog rengimi değiştirmiş bulunmaktayım😎

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. Ben katildim. Bu arada takibe de aldim 😊

    YanıtlaSil
  2. Beğendim ben böyle güzel geldi gözüme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslinda ben css den anlamiydum blogu kurdugumda.İcimede sinmemisti degistiriyim diyorum bakcam bakalim 🤔

      Sil
  3. Tema ile fazla oynamak hit sayısında düşmeye neden olabilir. Blogunda mükemmel bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama bu orjinal tema yani biraz kendime göre yapmak istiyorum ilk açtığım zaman anlamadığım için yapamamıştım :(

      Sil
  4. Ben mobilden giriyorm ve canli renkleri severim canm olmus iyi bence 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya böylede diyince kafam karişiyor ama :(
      Sen bi şu renge bak bi :D #E6A9EC

      Sil