Son Yazılar

2019 Birinci Çeyrek Favori K-Pop Şarkıları

Rampiri rampiri de rampiri rampiri  ve eveeettttt o beklenen yazı geldi!!!.Şaka şaka yaaa beklemiyodunuz tamam :D abartmıyım şimdi.Efendim biliyorsunuz ki bloğumu açtığımdan beri bu yazı serimi klasikleştirmek için uğraşıyorum.Neyseekkkiiiiii  2019 Birici Çeyrek yazısını yazmaya vaktim olduda sizinle beraberim.

Fazla uzatmadan son dört ayda neler dinlemişim neler öneriyorum ona bakalımmmmm!!.

BLACKPİNK-KILL THİS LOVE
Açık konuşmak gerekirse şarkıyı ilk dinlediğimde pek bi beğenmemiştim daha sonra sosyal medyada gördükçe kulağım alıştı ve en sevdiğim şarkılardan oluverdi kendisi😍.

CHUNG HA-GOTTA GO
Kim derdi ki 101 deki kızlardan birisi zirveye oynayacak ki! zirveye oynayacak biri arsa Somi diye düşünmüyor değildik.Ama Chung Ha o algıyı kırdı ve bu güzel şarkısıyla ocak ayında en çok dinlediklerimden oldu şarkısı.

TAEYEON-FOUR SEASON
Sanırım Taeyeon'un hiçbir şarkısını bu kadar çok dinlemedim ve beğenmedim.Aşırı aşırı güzel olan şarkı Taeyeon'un sesiyle mükemmel olmuş dinlerken adeta şarkıyı söylemeye başlayabilirsiniz benden söylemesi.

(G)-IDLE-SENORİTA
Bu kızlarda bişi var dostum gerçekten!.Hayır bu sefer kötü olacak dediğim tüm şarkıları aşırı iyi bi o kadarda kendine çekici konseptleri var.Kız gruplarının en iyilerinden olmaya aday (G)-ıdle 'nin son şarkılarına bakmadan geçme!

KARD-BOMB BOMB
Ahh ahhhhh bu çocukların kıymeti bilinmiyor azizim!.Gerçekten ama harcanıyorlar yıllar geçiyor yarın öbürgün dağılacaklar diye korkmuyorum değil.Şöyle dünya gözüyle daha iyi yerlere geldiklerini görürüm inş.Şarkının ritmi sizi alıp götürecek zaten bi tıklayın göreceksiniz..

CLC-LİKE IT
Clc yi Black Dress şarkısından sonra takip etmeye başladım desem yalan olmaz daha öncede varlardı ama göze batmıyorlardı April grubu gibi.Bu albümün ikinci şarkısı bildiğim kadarıyla No şarkısı çıkış şarkısı olsada ben Like It i daha çok beğendim.

MAMAMOO-GOGOBEBE
Bir kız grubuna hep sexy konsept hem eğlenceli konsept nasıl yakışabilir aynı anda?.Biri bunu bana açıklayabilir mi ya?.Mamamoo kesinlikle hertürlü konsept ve dansın altından kalkabiliyor helal olsun!.Sana ufak bir tavsiye bu şarkıyı türkçe altyazısını açarak dinle acayip hoşuna gidicekkkkk😀.


JASON DERULO,LAY,NTC 127-LETS SHUT UP DANCE
Bir Jason klasiği şarkıyı duyduğunuz andan itibaren oynamaya ve sevmeye başlayabileceğiniz aşırı hareketli güzel bir düet.

BTS,HALSEY-BOY WİTH LOVE


Açıkçası bu şarkı hala telefonumdaki çalma listemde yok youtube'dada denk geldikçe dinliyorum showlarda falan performanslarını izliyorum gözdelerimin o kadar!.Güzel şarkı sizde bir şans verin derim👌.
Açıkçası bu şarkı hala telefonumdaki çalma listemde yok youtube'dada denk geldikçe dinliyorum showlarda falan performanslarını izliyorum gözdelerimin o kadar!.Güzel şarkı sizde bir şans verin derim👌.

KEY-WANNA BE
Siz siz olun hiçbir şarkıya ön
yargılı olmayı ben bunu başaramasamda üstünde uğraşıyorum diyelim.Key beyimizin bu şarkısı bir kaç dinlemede ancak kendine alıştırsada ritim olarak baya hoş💃.

⇢⇠
Ben ufacık bir listeyle neler dinledim yazdım yorumladım seninde önereceğin varsa pusudayım bekliyorum.HAAAA! bu arada diğer listeler için→
 Liste 1  

...
Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Kard ile ilgili söylediklerine tümüyle katılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Blackpink'in şarkısı bağımlılık yapıyor. *-*

    YanıtlaSil
  3. Chungha der tek geçerim , bu yıl çok güzel işler yaptı ya beni de çok şaşırttı :D
    Ama clc de çok iyiydi şimdi haklarını yemeyim , no kaç ay dilimdeydi :D

    YanıtlaSil
  4. Güzel paylaşım teşekkürler. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Bizden geçti sanirim gençlere devrediyorum hakkimi 😊

    YanıtlaSil