Son Yazılar

📺-Dalından Film Kopartma

Dalından Film Kopartma



Biliyorsunuz ki ben acccayip çok film izleyen biriyim.Bloğuma yazmadığım o kadar çok film ve dizi izledim ki  anlatamam.Ama benim şöyle bir özelliğim var korku filmi izleyemiyorum niye derseniz çok basit korkuyorum😂Yakında 24 olcagim ama şu fani hayatımda hiç korku filmi izlemedim.İzlemeyi de düşünmüyorum açıkçası 😇.Bence filmi izlemek bi insan için önemli sonuçta 1,5-2 saatimizi harcıyoruz ve otomatikman filmden zevk almak istiyoruz.Öylece boş boş geçmesini istemezsiniz dimi bunun içinde az önce bir post yazarken aklıma geldi neden film seçme aşamalarımı paylaşmayayım diye.Veee sonuç olarak buradayım 😀Filmleri seçme aşamamı gelin hep beraber irdeleyelim🤩.

Dalından Film Kopartma












⇝Filmi bulma aşamaları⇜
Benim öyle bi yere yazdığım düzenli bir izlenecekler listem yok.Çünkü ben o kadar bir anı bir anına uymayan biriyim ki liste yaptığım zaman uyamıyorum kendimide bildiğim için liste yapmıyorum.Ama şöyle bir şey yapmıyorum filmlerimi genel olarak Yeppudadan izlediğim için orada ne var ne yok az çok biliyorum oradaki online izle bölümünden bilgi ediniyorum ruh halime seçimler yapıyorum.


Heh ! şimdi gelelim liste yapmama olayına film seçme olayında biraz değişik davranıyorum kanımca.Şöyle ki Örneğin:Facebookta dolanıyorum pattt bi film yazısı patt bi film'in fragmanı hoşuma da giderse günün hangi saati olursa olsun hemen izlerim.İster geceni bir körü ister karga kahvaltısını etmeden.Öyle bir manyağım yani💣.
Neyse youtubede de aynısı geçerli genellikle film ve dizi replikleri izlediğim için sürekli ana sayfamda onlar mevcut.Haaa! birde youtubede arka plana türkçe şarkı olan uzakdoğu dizi ve filmlerinden kesitlerle  harmanlanmış müzik videolarıda film seçmemde %25'inde etken durumda😛.(bakma bana öyle seviyorum o tür videoları naapiyim😅)

Dalından Film Kopartma












⇝Filmi seçtikten sonra⇜
Tabii ki ilk önce fragmanı izlemek hem bide bir tane film fragmanıyla yetinmiyorum 2 varsa 3 üncü fragmanını bile izlerim genellikle youtube'den.Sonra o kenardaki filmlere tıklamaya başlarsam uuuhhhuuuuu -unut sen filmi milmi-.O karabataktan kendimi kurtarmam bir türlü arayıpta bulamacağın filmlerin fragmanları alıp götürür beni tabi sonrası malum Youtube sonra izle butonu.Şuan bile bi dolu film fragmanları vardır orda.Korkuyorum şimdi açıp bakmaya içinden çıkamam diye🤪.
Dalından Film Kopartma








⇝Filmi izleme⇜
Filmi izlemeye başladıktan sonrası normal bir şekilde devam ediyo😏
Dalından Film Kopartma








⇝Film bitimi⇜
Ben bu bölümü ikiye ayırıyorum filmi seversem ve sevmessem diye şöyle ki;
Filmi seversem
Filmde kimler varmış nerede oynamışlar başka filmleri varmıymış mı? arayış.
Filmi sevmessem
Filmi bitirmeye uğraşış ve içimden sövüş, kapanış😂.
⥴⥳
Eveeett benim bir filmi izleme hikayem bu şekilde. Peki siz izleyeceğiniz filmi nasıl bulursunuz yada nasıl seçersiniz?Neye göre seçersiniz?

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

21 yorum:

  1. Vallahi ben bu siteler arası kaybolma durumundan film izleyemediğimi keşfedince her zaman çantamda taşıdığım mini not defterine filmleri türlerine göre not almaya başladım. Bloglarda orada burada görüp bunu bir izleyeyim diyorsam hemen listeye ekliyorum. Sonra film izleyeceğim zaman açıp listeye göz gezdirip seçiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi o aslında not almak ama ben yapamıyorum aklımda hepsi onlarında yarısı var yarısı yok :D.İkinci görüşte hatırlarsam ne ala ahaha :D

      Sil
  2. Ahh bendw çok severim filim izlemeyi ama çocuklardan vakit bulamıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk olunca zor oluyo anliyorum.Tv bile zor izliyorsun 🤓

      Sil
  3. Bu ne kafar zevkli bir yazi olmus görsellere bayila bayila okudum 😂 basligida ayrica sevdim canm. Ellerine saglik cok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi anda buldum hepsini biliyomusun 😃.Yaaa utandiriyorsun beni 🙈

      Sil
  4. Görseller müthiş😊Ya evet ben de korku izleyemiyorum senin gibi..Ne gerek var 2 saat gerilicem sonra günlerce korkarak dolaşıcam di mi😃
    Güzel bir yazı olmuş canım. Ben Youtube 'tan çok faydalanıyorum genelde.Sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi korku kelimesini duydugum anda ben o yerden topukluyorum 😃.Tesekkurler🤚

      Sil
  5. Bende korku filmi izlemiyorum, biraz boş geliyor bana. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok heyecanla gidiyordu, ama "film izleme" kısmının "normal" bir şekilde devam etmesi tüm heyecanı söndürdü :)) İyi seyirler. Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
  7. ben spontane seçiyom yani rastgele, genelde nette, bişi okumadan açıp izliyom. senin tarz da bana yakınmış sevdim film seçme süreciniii :) aniden izlemek en güzeliii :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de konusuna bakıyorum. Oyunculara sonra da spoiler vermeyen yorumlara. :')

    YanıtlaSil
  9. Film kötü olsa da orda gözüme takılan bir oyuncu mu var.Ammman artık nesi var nesi yok meydana çıkartır izlemeye koyulurum.Eğer yoksa tr. altyazı sinir olurum:)) Benim listem görsel hafızam:)) Ama bende not etmeyi düşünüyorum.Bazen rastgele seçtiğim filmler de oluyor hatta güzel çıktı mı daha zevkli oluyor.^^
    Ben fragmanı genelde sinemalar sitesinde izliyorum onun haricinde diğer izleme sitelerinde şöyyle bir yorumlara bakarım spoiler yememeye çalışarak.Ama sinemada izliceksem fragmana bakarım muhakkak.
    Oyuncularda önemli tabi:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle benziyo biraz film seçme aşamalarımız 🤩

      Sil
  10. Çok tatlı bir yazı olmuş :) Korku filmleri evet biraz saçma oluyor ama gerilim filmleri iyidir bana göre :) Biz de çocuklarımla seçerek izleriz. Bazen oyuncuya göre bazen de yönetmenine göre ararız. İMDB puanı 7 üzerinde olanları tercih ederiz. Biraz fazla inceliyoruz heralde ;)

    YanıtlaSil