Son Yazılar

Lucid Dream / 2017

Lucid Dream / 2017
Başrollerinde Ko Soo,Sol Kyung Gu'nun yer aldığı Lucid Dream kore filmi aksiyon ve fantastik türünde.
Lucid Dream Konusu
Bakalım☝
Dae Ho(Ko Soo) çok başarılı bir dedektiftir.Bir gün küçük oğlunu lunaparka götürmeye karar verir lunaparkta eğlenirken oğlu kaçırılır.Dedektif oğlunu bulmak için bilinçli rüyalar gösteren bir doktor bulur ve bilinçli rüyalar görerek oğlunu bulmaya çalışır.

Lucid Dream Oyuncuları
Bakalım☝
Lucid Dream / 2017


Lucid Dream / 2017
⥊⥋
Lucid Dream Yorum ve Lucid Dream Replikleri
⥊⥋
Yine ben yine bir film bu sefer sizlere Güney Kore Sinemasının en uçsuz bucaksız denizinden bir inci getirdim.
Başrol oyuncularından biri izleyenler bilir Love 911 filminde de oynayan Ko Soo beyimiz.
İlk önce filmin konusuna değinmek istiyorum...konu olarak çok bilindik bir yapıda değil tabi Leonardo Dicapro'nun filmi türkçe adıyla ''Başlangıç'' İngilizce ismiyle ''İnception'' filmini izlemediyseniz.Ama tabi ''İnception'' vari bir yapıda değil beklentilerinizi bu yönden biraz düşük tutun derim ben.
Ben korku türünü izleyemediğim için bu tür filmler benim ilgimi çekiyor.Rüyalar alemi konulu filmler içeriği ve yapısı güzel olursa bağlıyor beni bir tutam da fantastiklik katıldı mı tadından yenmez oluyor😊
Lucid Dream / 2017 afiş-oyuncular-filmden kesit
Bu filmin oyuncu kadrosu pek bizim tanıdığımız kişilerden oluşmuyor en azından benim için o yüzden değinmeden geçiyorum.
Film yapısal ve kurgusal olarak bir kaç eksikleri vardı💁.Örneklemek gerekirse; Başrol adamın oğlunu bulmak için  rüyalar alemine geçiş yapmasını sağlayan doktorla nereden tanışıklığı vardı? Oğlunun koluna gerçekte noolmuştu? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? AAAA dur!!! bu buranın sorusu değil 😂.
Lucid Dream / 2017 afiş-oyuncular-filmden kesit
Hadi gelin Tatlı-Tuzlu bölümünde Lucid Dream filmini daha çok irdeleyelim🙋

Önce Tatlı☝
Rüyalar alemi konsepti güzeldi.
Kaçırılma olayının gerçekleştiği zaman dilimi mükemmeldi.
Merak duygusunu güzel tetikledi.
Ters köşeler kararındaydı.
Sonra Tuzlu☝
Fantastik sahneler amatörceydi
Mantık hataları mevcuttu.
Oyunculuklar ortalamaydı.
Fantastiklik duygusu iyi aktarılamadı.
➽➽➽
Lucid Dream / 2017 afiş-oyuncular-filmden kesit

Film kesinlikle çok kötü bir film değil fakat yapıdaki bozukluklar olsun oyuncuların performansları olsun kaf dağında değil.Sadece bu filmi izlemek isterseniz şunu söylemek isterim beklentilerinizi çok yükseltmeyin ortalama düzeyde normal bir film bence😏.
FRAGMAN
10/6

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum: