Son Yazılar

En İyi Kore Filmleri Listem



Sizlerle en iyi kore filmleri listemi paylaşmak istedim hepsini birebir izledim zaten başlıktan da anlaşılacağı gibi En İyi Kore Filmlerimi seçmeye çalıştım.


Ayrıca diğer listeler için⇓


''Gönül isterdi ki hepsine bir puan vereyim ama şöyle bir şey var hiçbirini birbirinden ayıramadım çünkü onların hepsi benim bebeklerim😍.''

📌Filmleri izledikçe yazıyı güncelleyeceğim.

EN İYİ KORE FİLMLERİ LİSTEM

Perfect Proposal
Perfect Proposal
Aşk,ihanet,ihtiras hepsi bu filmde toplanmış.
⥴⥳
More Than Blue
More Than Blue
Aşkın için aşkından vazgeçermisin?
⥴⥳
More Than Blue
Secretly Greatly

Gizem ve aksiyonun dibine vuracağınız bir yapım
⥴⥳
More Than Blue
A Werewolf Boy
Aşkın en masum hali
⥴⥳

A Violent Prosecutor
A Violent Prosecutor
İşbirliğinin en güzel hali.
⥴⥳
Şişman Sevgilim
Şişman Sevgilim
Bir kadının gururuyla asla oynama!

⥴⥳
Chiling Romance
Chiling Romance
Hayaletli aşk?

⥴⥳
Bir Milyonerin İlk Aşkı
Bir Milyonerin İlk Aşkı
Klasikleşme konusunda nirvanada.
⥴⥳
Mood Of The Day
Mood Of The Day
K-Ben senin kızlardan değilim
E-Benim bildiğim kızlar nasılmış ki?
⥴⥳

Only You
Only You
Varlıkta yoklukta hep beraber olalım.
⥴⥳

Phantom Detective
Phantom Detective
Gizem dolu yolculuğa üç kişi çıkmak?TıkTık
⥴⥳

Like For Likes
Like For Likes
Keyifli vakit geçirmelik
⥴⥳

The Con Artist
The Con Artist
Bi değişik işler bunlar 
⥴⥳

A Moment To Remember
A Moment To Remember
Evim Sensin'in orjinal versiyonu.
⥴⥳

Luck Key
Luck Key
Bir anahtarla hayatını baştan sona değiştirmek mümkün mü?Tık Tık
⥴⥳

The Last Princess
The Last Princess
Prenses olupda vatanından ayrı büyümek.
⥴⥳

Fabricated City
Fabricated City
Haksızlığa uğramak mı?Allahına kadar bu filmde.Tık Tık
⥴⥳

Love 911
Love 911
Aştan yaralı bir adamdan aşık bir adama geçiş
⥴⥳

Twenty
Twenty
Üç kafadarın güzel ve eğlenceli hikayesi
⥴⥳


The Avocate:A Missing Body
The Avocate:A Missing Body
Zeki olmak ne demek bu filmde anlıyorsunuz.
⥴⥳

Master
Master
Suçluları yakalamasyon.Tık Tık
⥴⥳

My Annoying Brother
My Annoying Brother
İki tane anlaşamayan kardeş.Tık Tık
⥴⥳

Bir ninenin akıl almaz öyküsü.
Miss Granny
Bir ninenin akıl almaz öyküsü😂.
⥴⥳

Karanlığın gözleri
Karanlığın Gözleri
Kör bir kadının bir cinayete tanık olması.
⥴⥳


A Hard Day
A Hard Day
Soluksuz izleyeceğiniz bir yapım
⥴⥳

The Swindlers
Bu taşın altından ne çıkacak modunda izleyeceğiniz mükemmel bir yapım.Daha fazlası için Tık Tık

⥴⥳
Along With the Gods: The Two Wolds
Öteki dünya meselelerine meraklıysan izlemeden geçme!.Yorumum için Tık tık

Believer
Uyuşturucu dünyasının altını üstüne getiren bir yapım.Yorumum için Tık tık

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. heey en sevdiğim şeey, işte listeleer, bu liste iyi olduuu, seçerken yanii, love911 ve werevolfu izledim, diğerlerine bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep bu listedeki filmleri cok cok özenle sectim insallah heeeppppsini izlersin sonra beraber yorumlariz😃

      Sil
  2. Bu sayfayı yer imlerime ekledim Ruhsa, sanırım bu paylaşımların bende yine bir Uzak Doğu sevdası başlatacak :D
    Özellikle A Moment To Remember ve Şişman Sevgilim tam benlik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa 😍.İzle tabi feride o ikisi bide Miss grany guzel filmler bu tür filmleri seviyorsan🤓

      Sil
  3. Goblin' den sonra bende bir kore aşkı başladı :) Birazdan More than blue' yu izleyeceğim.. teşekkürler liste için.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş bu filmleri oturup tek tek izlicem sevgiler 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy izlede burda tartışalım begenip beğenmedigıni falan 😃

      Sil
  5. Kızım çok seviyor Kore dizilerini ona okutuyorum 😊 Emeğine sağlık canım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel okusun okusun 🤗.Teşekkurler 😊

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş.
    Hepsini izleyeceğim 😊
    Teşekkürler liste için💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşşallah izlerin kihkihh :D.Yorum için teşekkür ederim bende <3 ^-^

      Sil
  7. A Hard Day'i dün izledim. Müthiştii.*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni izledim bloğa yazcam en kısa zamanda çok güzeldi evettt :D

      Sil