Son Yazılar

Küçüçük Bir Mim

Cısssss 👋bir mim yazısı ile karşınızdayım bu yazıda beni mimleyen sevgili Düş Tasarımcısı nın mimini ahanda buraya bırakaraktan kendi mimime başlıyorum💃.
  • Dünyayı değiştirecek üç küçük adım ?
İrade,Sevgi,Barış

  • Dünyanın daha fazla ihtiyaç duyduğu şey?
  • Bence insanlık mesela savaşlar neden çıkıyor?,Siyah beyaz ayrımı yapan insanlar neden var?,Kız erkek fark etmeksizin çocuk istismarı ..... ve daha fazlası bence bunların olmaması için tüm dünyanın insan olduğunu anlamaya ihtiyacı var.
  • Okuduğunuz son kitap?
Mükemmel bir kitaptır tavsiye ederim.

  • İzlediğiniz son film?
Güney Kore Sinemasından-Lucid Dream
  • Değişmenizi sağlayan bir hatanız?
Herkese güvenmemem gerektiğini öğreten bir adet hatam mevcut.O hatam olmasaydı hala saf saf takılıyor olurdum herhalde.
  • Sözcükleriniz eylemlerinize eşitmidir.?
Yani onu aslında ben değilde çevremdekiler daha çok bilebir.Ama ölçmek gerekirse ben yapmayacağım yada arkasında durmayacağım hiçbir şeyi dillendirmem.
  • Gurur duyduğunuz bir başarınız?
Akademik olarak pek bir başarım yok ama insanlarla ilişkilerim çok iyidir.Hemen arkadaş edinen bir yapıya sahibim bu da benim gurur duyduğum bi tarafım.

  • Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?
Ailem ve arkadaşlarım.
  • Kendinizde beğendiğiniz 5 özellik?

Sabırlı olmam

Gerçekçi olmam
Sırdaş olmam
5 tane yokmuş😁
  • Geçen haftanın en güzel olayı?
Ankara dan bir arkadaşımın beni ziyarete gelmesi.
⥴⥳

Bu mimi kimi mimlesem diye bilemediğimden ve bulamadığımdan burayı pas geçiyorum😂.Bi sonraki mimde görüşmek üzere esen kalınız kih kih kih 🤭.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

21 yorum:

  1. Sarah Jio Kelebek Adası okumadım ama şimdi sen tavsiye edince listeme aldım😊
    Harika bir mim olmuş,beni kırmayıp yaptığın için ayrıca teşekkür ederim canım❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yapmazmıyım hiç 😍 Al al içindeki konuyu duymadıysan araştırmak steyeceksin benden söylemesi😜

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş :) Lucid Dream ilgimi çekti hemen ona bakmalıyım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey var blogta izle ama bence acelesi yok gibi gibi ...🤨

      Sil
  3. Hahaa ilahi kuzum. Vardir 5 tanr hatta daha fazla da sen unutmusundur 😘

    Bariş ve insanliktan bolca istiyorummmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani unutmuş olma ihtimalim çok yüksek kih kih kih🤭

      Sil
  4. Yeppudaa!😇
    Sarah Jio’nun Böğürtlen Kışı’da çok güzel Mervee.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 💃 💃 💃 Neredeyse okumadığım Sarah Jio kitabı yok tuçiş okudum onuda 😛

      Sil
  5. Bu kitap çook güzel^^ Böğürtlen kışı da güzel katılıyorum;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler kayıt olmuştum ben oraya ilgilenen arkadaşlara duyurulur o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Son kitabı merak ediyorum. Keşke o üç şey olsa da dünya kurtulsa. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırsat bulursanız okuyun güzel kitap :) Keşke *-*

      Sil
  8. Ben halen herkese güveniyorum yaaaa -.- hem de yaşadığım onca şeye rağmen , düzelmiyor O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biraz iradeli olmakla alakalı galiba 🧐

      Sil
  9. Sarah Jio kitaplarını severek okuyorum . Bu kitabı okuamadım ama ... Kısa ve öz keyifli bir mim yazısı olmuş . Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıyorum ki en son çıkarttığı kitap o yüzden okumamış olabilirsiniz.Bende okul kütüpanesine gelmişti öğrencilerden önce alıp okumuştum🤭

      Sil
  10. seviyorum mim yazıları okumayı kitabı not aldım bile sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır okuyun 🤪 Teşekkürler yorum için 🙂

      Sil
  11. Çok güzel keyifli bir mim olmuş cevaplar çok güzeldi ❤😊emeğine sağlık canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil