Son Yazılar

Good Witch Konusu ve Oyuncular

Good Witch Konusu ve Oyuncular


Başrollerinde Lee Da Hae, Ryu Soo Young'un bulunduğu Good Witch romantik komedi türünde.

Good Witch Konusu
Bakalım☝
Cha Sun Hee (Lee Da Hae) ve Cha Do Hee (Lee Da Hae) ikiz kardeşlerdir.İkiz kardeş olmalarına rağmen huyları birbirinden çok ayrı ve zıttır.İkizlerden biri evli ve ev hanımıdır.Diğeri ise uçuş görevlisi olarak çalışmaktadır.Birgün bir olay gelişir ve ikizlerden ev hanımı olan uçuş görevlisinin yerine geçer ve olaylar değişik bir hal alır.

Good Witch Oyuncular
Bakalım☝
Good Witch Konusu ve Oyuncular

Good Witch Konusu ve Oyuncular

Good Witch Konusu ve Oyuncular

...
Good Witch konusu güzel bir dizi hafta sonu yayınlanacak olması da bir avantaj bence.Lee Da Hae'yi inanın en son ne zaman izlediğimi bile unuttum o kadar zamandır hiçbir yapımına denk gelmedim.Bu dizide yanlış olmasın ama hafta sonu dizisi olduğu için uzun soluklu olacaktır. O yüzden tüydüm ben 👋.

Good Witch kadrosunda daha yeni bitirdiğim Just Between Lovers dan Yoon Se Ah ve  idoller de bulunmakta AoA Hyejong ,en son Meloholic dizisinde gördüğüm Laboum Solbin bulunmakta.

FRAGMAN


''Bu arada instgram hesabımdaki çekilişe katılmayı unutmayın😊 İnstagramdaki çekiliş için Tık tık eğer instagramınız yoksa şurdaki yazıya alayım Tık tık ''

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. Önce şu an izlediklerim bitmeli ki ancak öyle başlayayım bu dizilere de yaa. :')

    YanıtlaSil
  2. Kore dizilerinden çok uzak kalmıştım ne zamandır pek izlemiyordum, izlesem de devam ettiremiyordum ama yazılarını okudukça tekrar hevesleniyorum ya😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa öyle bi dizi izle ki hevesin yenilensin o zaman yoksa aşamazsın bunu hihihi :D

      Sil