Son Yazılar

Something About %1 Konu-Yorum-Replik

Something About %1 Konu-Yorum-Replik
Başrollerini Jeon So Min ve Ha Seok Jin paylaştığı Something About %1 dizisi romantik,komedi türünde ve 16 bölüm.
Something About %1 Konusu
Bakalım☝
Lee Jae İn (Ha Seok Jin) kendini işine adamış kaba bir adamdır.Kim Da Hyun(Jeon So Min) ise bir kasabada öğretmenlik yapan sıradan bir öğretmendir.Okulda çocuklarla bahçede etkinlik yaparken yaşlı bir dedenin yaralandığını görür ve ona hertürlü yardımı yapar.Dede iyileştikten sonra en büyük torunu olan Jae İn'e vasiyet eder ''eğer o kızla çıkmassan mirası alamazsın'' diye.Jae'in  mirası almak için dedesiyle bir anlaşma yapar 6 ay boyunca Da Hyun'la çıkacaktır ondan sonra evlenip, evlenmemeye karar vereceklerdir.


Something About %1 Yorum ve Replik

Something About %1 Konu-Yorum-Replik
Bu dizi ne zamandır göz hapsimdeydi ama bi yerde gördüğüm yanlış bilgiden dolayı izlememiştim.Göz ardı etmiştim açıkçası.Ne diye izledin derseniz yanlış anlaşılmayı çözdüm ondan, ben bölüm sayısını yanlış biliyormuşum🙄.

Something About %1 Konu-Yorum-Replik
Göz ardı etmemin ikinci bir nedeni de var tabi ki başrol kızımızı o zamanlar çok itici bulmuştum.Başrol oğlanla yakıştıramamıştım.Sonrasında Jeon So Min'in Runnig Man programının kalıcı üyelerinden biri olunca o kızın bu kız olduğunu fark ettim.Veeeee geçen facebookta da dizinin küçük bir partını görünce oturuverdim başına size bahsetmiştim nasıl film seçtiğimi şurdaki yazıda Dalından Film Kopartmak Heh! onların hepsi dizi seçimimde de geçerli😛.
Something About %1 Konu-Yorum-Replik
Dizi aslında klişeninde klişesi durumunda konu itibariyle zaten şöyle bir bilgi de vereyim daha önce 2003 yılında aynı isimde ve konuda bir dizi daha çekilmiş.O dizinin günümüze uyarlanmış hali diyebiliriz Something About %1 için.

Başta yakıştıramadım dedim ya diziyi bitirdim hala bi yanım kabullenemedi bu çifti nedendir bilmem.
Something About %1 Konu-Yorum-Replik

İki başrol dışında hatta bence Ha Seok Jin dışında göze çarpan büyük büyük detayları yoktu dizimizin.
Adam 16 bölüm boyunca resmen minik bir defile düzenledi giydiği takım elbiseler mükemmeldi.Bir arkadaşımız bunu fark etmiş ki hepsini bir araya toplamış şöyle bırakayım onuda👀
Something About %1 Konu-Yorum-Replik
Something About %1 Konu-Yorum-Replik
 Başta dizi için demiştim ki ne biçim isim bu böyle 😶.Aşağıdaki replikle beraber dizinin anlamı daha da çok arttı .💁
Something About %1 Konu-Yorum-Replik




Önce Tatlı☝
⇨Ne kadar çifti yakıştırmasamsa en çok onların sahnelerinde zevk aldım.Birbirlerini sevmeleri güzeldi.
⇨İkinci adam kompleksi yaşamadık.
⇨Bissürü kiss sahnesi vardı gözlerimiz bayram etti kihhh kihhkihhhh 🤩.
⇨Erkek başrol yani Ha Seok Jin'i acayip sevdim.
⇨Her bölümün 35 dakika olması👌.

Sonra Tuzlu☝
⇨Sanki 2016 dizisi değilde 2011 dizisisi izliyormuş gibi hissettim kamera açıları falan kötüydü takılmamaya çalıştım ama rahatsız etti.
⇨Erkek başrolün değişimi zamana yayılmıştı yayılmasına ama sözleşmeye hemen ikna olması garip geldi.Madem o kadar zorlu biriydi neden ilk bölümden kabul etti?
⇨Kızımız ilk başlarda baya bi unutkandı sonradan bunun kaybolması garipti.
⇨Kızla oğlanın son bölümlerde birbirlerine çektirdikleri saçma ajitasyon kötüydü👎.

Something About %1 Konu-Yorum-Replik
📌Güzel vakit geçirmek için birebir bir dizi.Aparatif gibi bir şey zaten topladığınızda anca 8 bölüm yapıyor.Fakat ben büyük işlerin insanıyım fındık kabuğunu doldurmayacak diziler izlemem derseniz orasını bilemem🤷.
Fikir olması açısından alttaki klibi izleyebilirsin↓ Ayrıca youtube kanalım için Tık tık


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Konusunu pek beğenemedim bunun. :') Bu aralar Return'u izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klişe ama guzel kilişelerden 😊.mutlaka izlenek bir dizi degil ama idarede ediyo😃

      Sil
  2. konusu çok ilginç gelmedi birde nedense hala kore dizilerine karşı bir soğukluğum var belki başlasan izlemeye o soğukluğu yeneceğim ama kısmet diyelim artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bir tanesini izle bak bakalım vazgeçebilcekmisin :D

      Sil
  3. hımmmm izlesek mi izlemesek miiii :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlı tuzlu kısmı özellikle çok hoşuma gitti :) Bu diziyi abartmıyorum bir günde bitirmiştim ve oldukça hoşuma gitmişti sanırım öğretmenlik okuduğumdan ötürü karakteri kendime yakın bulduğumdan ötürü :) Yorumun çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o ögretmenlik kismi benimde hosuma gitmisti 😃.tatli tuzlu kismini yapayim o zaman ben 💃

      Sil
  5. Ben bu yorumu nasıl gözden kaçırmışım. 👀 Sanırım ben de 1-2 gün gibi kısa sürede bitirdim. Çok ahım şahım bir dizi değildi ama tatlı bir havası olduğu için sevdim ben 😍 Tatlı - tuzlu kısmı çok farklı olmuş, devam ettirmelisin bence 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ahım şahım değildi :D.Tamamdır devam ettirmeye çalışacağım :)

      Sil