Son Yazılar

Lovely Horribly Konusu ve Oyuncuları

Başrollerini Park Si-Hoo, Song Ji Hoo'nun paylaştığı Lovely Horribly romantik komedi,fantastik,korku türünde 16 bölüm olarak Kbs2 kanalında yayınlanacak.

Lovely Horribly Konusu 
Bakalım☝
Yoo Philip(Park Shi-Ho) ünlü ve başarılı bir oyuncudur.Ji Eul Soon(Song Ji-Hoo) ise Philip'in aksine hayatını düzene oturtamamış ve hep kötüyü üstüne çeken bir senaristtir.Bu iki zır kutup aynı günde doğmuştur.İkili bir proje için berber çalışmaya başlarlar.Peki bu şans işleri onları nasıl etkileyecektir?

Lovely Horribly Oyuncuları
Bakalım☝
Lovely Horribly Oyuncular Ruhsa'dan inciler hd

Lovely Horribly Oyuncular ruhsadan inciler



⇢⇠
Bu kore dizilerine yetişilmiyor dimi canlarrr ahhh neyse neyse 😀.Bu sefer fantastik bir yapımla karşımızda Song Ji Hoo'yu çoookkk önceden Emergency Man and Woman dizisinde izlemiştim.Runnig Man'ın daimi üyesi kızımızın oyunculuğunu pek sevmem ama eğer maymun iştahlılığım tutmazsa izleyeceklerim arasında bu dizide.Diğer oyuncuları anlatmaya bile lüzum yoktur ahanda görüyorsunuz😈.
FRAGMAN


Ceeeeeee!!! sosyal medyam takipte kalalım bre ey haaatttt💕

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. Song Ji Hyo'yu Running Man'de tanıyıp çok sevdim. Bu aralar Emergency Man and Woman dizisini izlemeyi düşünüyordum ki yeni dizi haberini gördüm. Güncelken takip edebilir miyim bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben edemiyorum vallah güncelken en iyi bitince izlemek :D

      Sil
  2. Senin yazılarını gördükçe aklıma geliyor. Bir Kore dizisi izleyemedim gitti. Ama kafama koydum senin tavsiyelerinden birini izleyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle ablacım vallah çok güzeller hatta şimdi tv de de yayınlanan kill me heal me den başlayabilirsin benden demesi :)

      Sil
  3. Merak merak meraak. :) Song ji hyo varsa bir bakmak gerek. :)

    YanıtlaSil
  4. fantastik miiii aaa aşk yok mu aşk :)

    YanıtlaSil