Son Yazılar

Risky Romance Konusu ve Oyuncular

Risky Romance AFİŞ
Başrollerini Cha Jin Yeop, Lee Si Young, Ji Hyun Woo'nun paylaştığı Risky Romance kore dizisi medikal,romantik türünde  16 bölüm olarak planlanmakta olan yapım MBC kanalında yayınlanacak.

Risky Romance Konusu
Bakalım☝
Bir cerrah olan Han Seung Joo(Ji Hyun Woo) ve endokrinolog Joo  İn A (Lee Si Young) 'nın hastanede yaşadıkları olaylar dizide yer etmektedir.


Endokrinolog:Hormonal denge ile ilgilenen tıpta uzmanlık alanı.

Risky Romance Oyuncular
Bakalım☝

Risky Romance Konusu ve Oyuncular

Risky Romance Konusu ve Oyuncular

Risky Romance afiş oyuncular cast

Risky Romance afiş oyuncular

⇢⇠
Lee Hyun Woo ve Lee Si Young ikisi de kendini kanıtlamış iyi oyuncular.Lee Si Young'un anne olduktan sonraki ilk dizisi olacak ilk fotoğraflara bakılırsa formundan hiç bir şey kaybetmemiş maşallah 😊.
FRAGMAN



Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

7 yorum:

  1. Şu aralar kore dizilerine bir başlıyorum bir bırakıyorum. Bu diziye de bir göz gezdirmek lazım. Teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bi maymun iştahlılık kol geziyor aramızda :D

      Sil
  2. bu kıza neden başrol verdiklerini bir türlü anlamıyorum o estetikli suratıyla o kadar yapmacık bir oyunculuğu var ki (mimik dahi yapamıyor, duyguları yansıtamıyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandir dizisini yada filmini izlemedim o yüzden bisi diyemiycem😬

      Sil
  3. medikal ama komedi olmayan blood çok güzeldiiii :)

    YanıtlaSil