Son Yazılar

Something İn The Rain Yorum

Something İn The Rain Yorum afiş hd

Bu sıralar duygusal boşlukta olmalıyım ki başladığım dizileri yarım bırakır yada sırf tatminsizlik yüzünden yüz üstü bırakır oldum.Ahh o eski Ruhsa nerede acaba galiba en kısasından heyecanımı yitirdim😕
Bunu düzeltmenin en iyi yolunun dizi film izlemeye ara vermek olduğunu bilsem de evde olduğum süre boyunca sıkılmamdan ötürü yine başına sardım kore dizilerinin.Bu süreçte bana yardımcı olan sevgili Something in the Rain dizisi de o başına sarmalarımın başını çekti.
Something İn The Rain Yorum
Neyse beni geçelimde gelelim diziye Something in the Rain bir diğer adıyla Pretty Nunna Who Buys Me Food romantik ve biraz dram türünde hemen konusunu merak edenler şuradaki linke tıklayarak bilgi sahibi olabilirler.

Türk toplumuna aykırı bir yapıya sahip olan bir dizi bence biraz hayalperestti.Günümüzde genç erkeklerin bırakın kendinden büyük kadınlarla beraber olmasını kendiyle yaşıt kadınlarla bile beraber olmuyor.Genç erkek ve orta yaşlı kadının hayat hikayesinin anlatıldığı bu yapım oldukça sıradan bir yapıya sahip.

Hayat yolunda çekilen zorlukları ve aşkı güzel bir dille anlatmaya çalışan bu dizi sonlara doğru tekrarlayan senaryosuyla sizi bir anda ortada bırakıyor.Sonlara doğru yeter artık kimse mi kabullenmez genç erkek ve orta yaşlı bir kadının ilişkisini derken buluyorsunuz kendinizi.
Hele sonunda sebepsiz yere ayrılmaları tuzu biberi oluyor bu durumun.
Something İn The Rain Yorum  gif
Ama en kısa yoldan şunu söyleyebilirim ki dizi aşkı romantizmi doruklarına kadar yaşatıyor.Çiftin birbirlerine olan aşkını gördükçe benim ilişkim yada aşkımda böyle olsa diye akıveriyor içten içe.
Romantizmin boyut atladığı bu yapımı izlerken gözleriniz kalp kalp olabilir benden söylemesi😍.
Masanın altında buluşan eller :)


Önce Tatlı☝
⇨Romantik sahnelerin bolluğu göz kamaştırıcıydı.
⇨Çiftin bir ton olay yaşanırken bile ayrılmaları birbirlerini bırakmaları güzeldi.
⇨Dizide kullanılan müzikleri kesinlikle alışılmışın dışındaydı yabancı şarkılardan yapılan jenerik ve arka plan müzikleri mükemmeldi.
⇨Sevmek ve sevilmek kavramlarını güzel vurguladılar ve yansıttılar.

Sonra Tuzlu☝
⇨Neredeyse her kore dizisinde olan araya zaman girme klasiği kötü şekilde başlatılmış sebepsiz yere bir ayrılık oluşturulmuştu.
⇨Aile baskısı ve iş hayatındaki olan sıkıntılar yeterince çözüm bulmayışı düşündürücüydü.

Gelelim klasik sorulara 
Tekrar izler miyim?- Hayır
Beğendim mi? -Eh işte ortalama bir diziydi
Derin bir etki bıraktı mı?-Evet 

Gif
Ben bu dizide biraz ortada kaldım açıkçası dizi hakkındaki geniş fikirlerinizle beni aydınlatırsanız aşırı sevinirim.
Replik niye yok diyebilirsiniz ııııı şeyyyy bence dizi replik alınacak bişi yoktu bende almadım 😀.

 İnstagram da gerçekleşen anketimiz
Ankete katılan kişi sayısı: 85
10/6.5

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Şu an izlediğim dizi olur kendileri. :) Bitmesin diye yavaştan alıyorum. :')

    YanıtlaSil
  2. ayyy bak yaz geldi yaaa mevsimdendir senin durumun geçer yaaaa :) mevsime alışma devresiiii :)

    YanıtlaSil
  3. :) geçti miiiiii durgunluğuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti geçti Eulacha Waikki'yi izliyorum komedi aşk seviyosan bakmalısın deep :D

      Sil