Son Yazılar

Your House Helper Konusu ve Oyuncular

Your House Helper Konusu ve Oyuncular
Başrollerinde Ha Seok Jin,(WJSN)Bona,Go Won Hee,Lee Ji Hoon'un yer aldığı Your House Helper romantik komedi türünde ve Kbs2 kanalında yayınlanacak.
Your House Helper Konusu
Bakalım☝ 
Kim Ji Won(Ha Seok Jin) maddi durumu iyi bir ailesi güzel bir işi vardır fakat birğün bu imkanların hepsini elini tersiyle iter ve evlere çamaşır, bulaşık,bebek bakmak,ev temizliği  gibi işlere gitmeye başlar.Ji Won bu işler sırasında yeni yeni insanlar tanıyacak belkide hayatının aşkını bulacaktır kim bilir ?

Your House Helper Oyuncular
Bakalım☝
Your House Helper Konusu ve Oyuncular

Your House Helper Konusu ve Oyuncular

Your House Helper Konusu ve Oyuncular

Your House Helper Konusu ve Oyuncular


⇢⇠
Ha Seok Jin'i minnak dizimiz Something About %1 dizisi ile tanıdım ve bayıldım oyunculuk yakışıklılık herşey var beyimizde 😀.Başrol kızımız bir idol (idol ne demek dersen şu yazı mı okuyabilirsin Kore dizilerinde sıkça duyduğumuz kelimeler )
daha önce onuda Girls Generation 1979'da izlemiştim.İyi hoş kız da sanki biraz çiğ kalmış bu ikisi gerçi dizi başlamadan bir şey mümkün değil dimi ama 😉.
Neyse efendim hoş bir romantik komedi izlenme listesine eklensin miii???
📌Your House Helper kore dizisi ''Dangshinui House Helper'' adlı bir webtoondan uyarlama.
FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. Ben pek biliyorum bu tür dizileri filmleri ama sayende öğrenmiş oluyorum 😊❤teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ne demek umarım bi gün birinden birini izlersiniz 😊

      Sil
  2. Bona sanırım bende girls generation 1979 da izlemistim kız güzel aslında iyi de bir oyunculuk performansı sergilemisti ama keşke biraz da yan rollerde oynasa Kore'de idol oyuncular ki ben de bunu anlamıyorum ama başrol oldugunda enteresan tepki veriyorlar acaba biraz yan rollerle devam Edip halkı alıştırsalar mı ekranda oyunculuk açısından kendilerini gostermeye diyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekilde düşünüyorum fakat yapımcılar bunu düşünmüyolar işte baksana abi kardeş gibi duruyolar bence bide 🙄😋.

      Sil
  3. Haberim yoktu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Açılın geldim Ha Seok Jinciyim 😂 Havada taze aşk kokusu alıyorum

    YanıtlaSil
  5. Eğlenceli bir konusu varmış gerçekten. Ha Seok Jin'i temizlik yapıp bebek bakarken falan hayal ettim de bu dizi kaçmaz! :D :D

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim türden konusu var. Listeme ekleyeyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu güzel senaryoda güzeel oldumu tadından yenmez vallah :D

      Sil
  7. ya koreli kızlar mı daha şeker erkekler mi dicem de sanki kızlar biraz daha tatlı gibi ne diyon :)

    YanıtlaSil