Son Yazılar

Gelmiş Geçmiş En İyi Kore Dizi Müzikleri

ruhsa.blogspot.com.tr
Sizlere Güney Kore Dizilerinin gelmiş geçmiş ,unutulmaz 14  kore dizi ost'larını ve en iyi kore dizi müziklerini getirdim.Hepsi birbirinden güzel müzikleri dinlerken umarım zevk alırsınız 💕

Goblin-Ailee - I Will Go To You Like The First Snow

Goblin-Chanyeol, Punch- Stay With Me 

Goblin-Crush-Beatiful Life
Cindrella & Four Knights-Btob-For You
Cindrella & Four Knights-Jessi-My Romeo
Kill me Heal me-Jang Jae In&Nashow-Auditory Hallucination

Descendants of the Sun-Mad Clown&Kim Na Young-Once Again

Descendants of the Sun-Davichı-This Love

The Heirs-Hong Gi-I'm Saying

Heartstrings-Yong Hwa - You've Fallen For Me


Moon Lovers Scarlet Heart: Ryeo-Chen,Beakhyun,Xıumin-For You

To The Beatiful You-J-min-Stand Up

Reply 1997-Eun Ji&Seo İn Guk-All For You

Rooftop Prince-Ali-Hurt
+
Bonus

My Girl - Never Say Goodbye 

(Şimdiki nesil bilmez bilenler duygulandı bile😢)




Sizin bu listede mutlaka olmalı dediğiniz Güney Kore dizi müziği  varmı? 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. efendim benim güzel yüreklim paylaşmış sizi bende hemen geldim:) hayırlı ugurlu olsun inşallah daha nice güzel paylaşımlara ..ben pek anlamam bu kore dizilerin den ama:) bizim güzel dostlardan öğrendim biraz :) sayende senden de öğrenicem :) müzikler çok güzelmiş ama sevdim emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zamannn (alkış yapan emoji) öğren öğren beraberce izleriz belki ;)

      Sil
  2. Yaa nostaljik oldu benim için bu yazınn.☺️ Kill me heal me ne güzeldii.🙈

    YanıtlaSil