Son Yazılar

Shinee Jonghyun'a Veda~

Bu yazıyı yazıp yazmamak konusunda çok düşündüm inanın...Sonra dedim ki ben nasıl önerilerimi ,sevdiklerimi paylaşıyorsam bence üzüntümü de paylaşmaya hakkım var.Bu yazıyı yazarken ne bir taslak hazırladım ne bir resim.

Shinee 'nin gülen yüzü biricik Jonghyun'umuz bir apartman dairesinde ölü bulundu.Sonradan anlaşıldı ki kendine kıymış Jonghyun.

Ben K-Pop sektörüne körü körüne bağlı bir insan değilim yani gruplar sanatçılar olsun hepsini aynı derecede severim ama ... Bu haberi ilk gördüğümde dondum kaldım  ve koskoca 3 gün geçmesine karşın bu ölümü kabullenemedim.Şuan kendimi ağlamamak için zor tutuyorum...

Depresyon yüzünden kendine kıymış güzel insan.. Accayip koydu bana Jonghyun'un ölümü.Kelimelerin bittiği yer denilir ya heh! işte o anlar o günler benim için.

Sana vedamız böyle olmamalıydı sadece bunu söylemek istiyorum.
Hoşcakal Yüreği Güzel  İnsan 😔

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Sektörün zorluğu, acımasızlığı ve gencecik bir insanın omzuna yüklenen bu kadar yük. O kalabalığın içinde kendini yalnız ve mutsuz hissetmesi. İnsan kolay kolay bu noktaya gelmiyor. Cidden çok acı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sektörün zorluğu zaten apacık ortada ama birde halkı da acımasız! nerde kimin en ufak bir yanlışı olsa o sanatçıyı idolü silmeye hazırlar.Acımasızlık ve bencilliğin olduğu bir yer resmen kurtlar sofrası maalesef :'(

      Sil
  2. Ardında bıraktığı son şarkı yaşadıklarını özetliyor...

    YanıtlaSil
  3. Shinee'yi çok olmasa da arada dinlerdim ve hani üyeleri öyle yakından tanımazdım ama ölümü beni de çok üzdü. Nedenleri ortaya çıktıkça daha da üzüldüm. Çok kötü bir durum gerçekten. Kalabalıklar içinde yalnız olmak :(( Keşke şarkısına biri kulak verseymiş. Resmen anlatmış şarkıda içinde bulunduğu hali :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle GD 'nin lafı varya bir tane -sahnede mükemmelsin senden iyisi yok fakat inince...- diye aynı o durum ve hayat :(

      Sil
  4. okumuştum ya evet bu kore şov dünyası çok zormuş di mi yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef zor ama Jonghyun bu sebepten intihar etmedi kendisi 4-5 yıldır depresyondaymış ve atlatamamış.:(

      Sil
  5. Düşünüyorum.
    Keşke artık bu haberi görmesem. 28 yaşındayım tabiri caizse kazık kadar oldum ama bu haber tanımadığım bi insan için bile ağlayabileceğimi bana gösterdi.
    Keşke bu haberlerin hepsi yalan olsa. O bir yerlerde hala yaşıyor ama sadece grubu müziği bırakmış olsa, insan bu şekilde avunuyor işte.

    YanıtlaSil