Son Yazılar

Grand Prince (Daegoon) Konusu ve Oyuncuları


Başrollerinde Jo Sang Wook, Jin Se Yeon,Yoon Shi Yoon'un bulunduğu dizi tarih,dram, romantik türünde ve 20 bölüm.

Grand Prince (Daegoon) Konusu 
Bakalım☝
Joseon Hanedanlığında yaşayan prens Kang (Jo Sang Wook) ve prens Whi (Yoon Shi Yoon) varlıklı ve sosyal statüsü yüksek Sung Ja Hyun (Jin Se Yeon)'a aşık olması  ve bunun haricinde gelişen olaylar.

Grand Prince (Daegoon) Oyuncuları
Bakalım☝
ruhsa.blogspot.com.tr

...
Ben şu kore dizilerinin hepsini seviyorum da tarihi olanlar ne biliyim bi itici geliyor hatta geliyordu desem daha doğru olur Moon Lovers ve The King Lovers (tıktık)  ile bu ön yargımı kırdım.

Joo Sang Wook'u taaaa 2014 deki Cunnig Single Lady'de izlemiştim iyi oyuncu evlendi yuvada kurdu 😊
Yoon Shi Yoon'u  The Best Hit (tıktık) den sonra daha bi sevmeye başladım iyi oyuncu tam gaz devam💪
Jin Se Yeon ise sadece İnspiring Genaration afişelerinde gördüm ama araşırdım tabi ki kendisi baya iyi yapımlarda rol almış yetenekli bir ablamız.
Oldum olası aşk üçgeni temalı diziler beni çok çeker nedendir bilmem bu dizide onlardan😍.


FRAGMAN
  1. Not:Bilgiler geldikçe güncellenecektir. 




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder