Son Yazılar

Midnight Runners /2017


ruhsa.blogspot.com.tr
Başrollerinde Kang Ha Neul ve Park Seo Joon'un olduğu Midnight Runners filmi aksiyon, komedi, gençlik türünde.


Midnight Runners Konusu
Bakalım☝
Ki Joon (Park Seo Joon) ve Hee Yeol (Kang Ha Neul) polis akademisine ilk girdikleri zaman pek anlaşamasalarda zaman geçtikçe çok iyi arkadaş olurlar .Yine birgün kız arkadaş edinmek için  Polis Akademisinden izin alıp Clup e giderler fakat  burda istediklerini bulamazlar.Tam Akademiye dönecekleri zaman önlerinden bir kız geçer ve kızı ikiside beğenir ve peşine düşerler .Peki peşine düştükleri kız kaçırılırsa?.İki arkadaş kızı bulmak ve olayı çözmek için uğraşır.

Midnight Runners Oyuncuları
Bakalım☝
ruhsa.blogspot.com.tr
Park Seo Joon
(Ki Joon)

ruhsa.blogspot.com.tr
Kang Ha Neul
(Hee Yeol)
ruhsa.blogspot.com.tr
Profösör Yang
Song Do Il
...
!!! Spoi İçerir!!! 
 Eveettt gelelim fasulyenin faydalarına  size 2017 yılının en güzel filmlerinden birini getirdim hadi gelin beraber bakalım.
Midnight Runners Yorum ve Replik 
Arkadaşlıkları Hee Yeol'un tatbikat sırasında düşmesiyle başladı çokda güzel oldu 😊.Tabiki yardımına Ki Joon koştu tabi bi şartla Etttttt 👌🍖

Uzun zamandır izlediğim en iyi filmlerden biriydi hatta iyi demek az kalır mükemmeldi.
İkisinin arasındaki arkadaşlık o kadar güzeldi ki birbirlerini kollamaları falan.Hem alışılagelmiş gençlik ikililerine bir yenisini daha ekledi bu ikili .
Birinin zeki olmayıp kurnaz ve biraz gözü açık olması diğerinin herşey hakkında bilgi sahibi oluşu birbirlerini dengelediler vesselam .
İkisinin zıt kutupları birbirine okadar çok uydu ki film boyunca ikiliyi seyretmekten bir an olsun sıkılmadım 😍

Böyle diyip birinin düşmesi 😂 Aahhaahah en çok güldüğüm yerlerden oldu.
Ben filmin ilerleyişini Polis Akademisinden ayrılıp bi çeteye falan girme olarak kurmuştum kafamda nedendir bilmem öyle hayal etmiştim konuyu görünce.Ama uzaktan yakından alakası yokmuş .
Bu ikili kaçırılan kızı Akademiden öğrendikleri derslerle izini bulmaya çalıştılar ve buldularda.
Filmin sonu accayip güzeldi onların o kadar iyilik yaptıktan sonra cezalandırıldıklarını görmek hüşumuza gitmezdi tabiki .Yapılan son çok iyiydi.Tabbiiii filmin sonunda bize bir süpriz daha vardı..
Midnight Runners 2'nin geleceğiydi valla abi yapsınlar ikisinide yapsınlar üçünüde dördünüde ben bu ikiliyi izlemekten zevk duyarım.💁
Tavsiyemdir... hemen izleyin yada izleme listenize alın bu güzel yapımı kaçırmak istemezsiniz inanın 😆


FRAGMAN


10/10

(İzle, İnstagram, Facebook ve Google+ iletişim yollarından  takipte olursanız daha çok dizi ve filmden haberdar olabilirsiniz.Şimdiden Teşekkürler 😊) 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

10 yorum:

  1. Sen bu kadar güzel anlatınca hem izlemek hemde merak ettim 😊emeğine sağlık sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Spo atlanır^^Acaba nerden izlediniz.Tr. alt yazısının çıktığından haberim olmadı benim de^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreantürk te var altyazısı ama ben başka siteden izledim net kaldırmadı da :)

      Sil
  3. Merhaba sizi deep tone blogunda gördüm ve geldim :) takibe aldım hoş bir blogunuz var bende sizi beklerim umarım sizde seversiniz :) bu arada tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) baktım göz ucuyla bloğuna bende çocuk gelişim okudum bol bol gelicem bloguna ^-^

      Sil
  4. Blogunuzun yolunun tarifini Derin yani Deep Tone yaptı.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  5. Deep sayesinde sizi tanımış oldum.Tabi ki takipteyim :)

    YanıtlaSil