Son Yazılar

The Villainess / 2017

ruhsa.blogspot.com.tr
Başrollerinde Kim Ok Bin, Shin Ha Kyun,Sung Joon ve Kim Seo Hyeong'un yer aldığı The Villainess filmi gizem, gerilim türünde.


The Villainess Konusu
Bakalım☝
Suk Hee (Kim Ok Bin) küçük yaştan itibaren bir çetenin içerisinde büyümüş bir kadındır.Bir gün bir çatışmada polis tarafından tutuklanır, fakat Sook Hee yi tutuklayanlar gerçek polis değildir.Sook Hee yi eğiterek ona yeni bir görünüm kazandıranlarırlar.Suk Hee ye  özgür olması için bir görev verilir eğer bu görevi başarırsa yeni bir hayata ve yeni bir kimliğe kavuşacaktır.Suk Hee görevi başarıyla tamamlayacakmıdır?

The Villainess Oyuncuları
Bakalım☝
Kim Ok Bin
(Sook Hee)
Shin Ha Kyun
(Joong Sang)
Sung Joon
(Hyun Soo)
Kim Seo Hyeong
(Şef Kwon)
...
^^^Spoiler İçerir^^^
Bu yazıda The Villainess yorum , The Villainess repliği dahil herşeyi bulabilirsin!

Öhöm Öhöm yine bir kore filmi yine ben Uhahahaha(kötü kadın gülüşü😈)
Sizlere sevgili blog arkadaşım Tuğçe'nin bloğunda görüp izlediğim bir filmi yorumlayacağım.

Efendim konuda da belirttiğim gibi film bir katil filmi kendimi kan görmeye  hazırlamıştım kiiiiii...(yani ben öyle sanıyordum)çatttt ilk sahneden adamları doğradı kadın falan tabi ben şok.Bi düşünmedim değil kapatsam mı? diye .Ama yapacak bir şey yok ben hiç bir filmi ve diziyi katlanılamayacak noktasına gelene kadar bırakmam.The Vıllaıness i de bırakmadım verhasılıkelam

Bi kere film alışılmışın dışında bir yapıya sahip bunun dışında, hep erkeklerin kiralık katil olmasına alışılmış bir alğı varya heh! onu tuzla buz ediyor bu film.

Siz hiç gelinlikle adam vuran katil gördünüz mü ?? vallahi ben görmemiştim sanırım bi daha da görmem.Çünkü benim ponçik ruhum bu filmi kaldıramadı!
Ben biraz daha romantik komedi,bilim kurgu insanıyım bana hitap edemedi film.-Neden izledin madem derseniz? çünkü fragman kurbanı oldum😕
Bir kere şu var tamam kore filmlerinde kimin eli kimin cebinde vari olan durumlara  alışkınız da Daaaaasıııı var dinleyin ; kan ,gözyaşı ,aşk , hepsimi verilir arkadaş bi filme.Sanki senarist bu son filmi gibi dayamış kanı dayamış gözyaşını dayamış aldatılmayı.
Seyirci olarak başrol kadına  -Yahu Dur! o öyle değil derken -bi bakıyoruz olay olmuş bitmiş bile.Şimdi yiğidi öldüreyim hakkını yemeyeyim film yer yer çok güzeldi ama bakın cümleyi dikkatli okuyun yer yer  .toplamına bakacak olursak eksikleri vardı tabiki de.
Şöyle bir şeye daha değineceğim kız çok iyi dövüşçüydü amenna bişi demiyoruz ama şöyle bişi var dövüşçü olduğu kadar keşke biraz akıllı olabilseydi.Herkese inanırsan sonun böyle olur dedirtti insana.-Filmi ne kadar beğenmesem de başrol kadına bayıldım çok karizmaydı 👍-
ruhsa.blogspot.com.tr

Efendim toparlayacak olursak ben bu filmi yapanların ne amaçladıklarını çok merak ediyorum film çünkü gerilim desen değil,aşk desen hiç değil türü neydi anlamlandıramadığım bir yapım oldu kendisi.

Şimdi şöyle bişi var filmi izlemeden geldiysen bu yazıya %50 şansın var eğer kan vahşet cinayet ekşin seviyorsan aban derim filme HAAAA!!!eğer bunlardan birini bile sevmiyorsan koşarak uzaklaş buradan benden demesi.😉
10/6

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet de kisisine göre efsane 😅🤓Bana hitap edemedi pek ya😅

      Sil
  2. ayy ivit izlicem ben daaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlersin insallah yorumunu bekliyorum o zaman👋😃

      Sil
  3. Sadece alt azili oLmasi iyi olmadi.ama guzel

    YanıtlaSil