Son Yazılar

Meloholic Yorum ve Replik

Bir hafta önce bitiriğim ama bi türlü yazmadığım Meloholic Yorum ve Replik yazıma hoşgeldinizzzzzzzzzz tıttıtıııımmm📢
Hemen Şurda bi ek bilgi geçeyim yazı accayip spoi içerir izlemeden geldiysen 🙊

📜Bu arada konusu hakkında bilgi için şuradaki linke alayım  MELOHOLİC KONUSU

Ahh Meloholic Ahhh 
Bu dizisiye asıl başlama amacım Yunho'nun oyunculuğunu izleme fırsatım olmamıştı.Hem onun oyunculuğunu göriyim hemde vakit öldürmek amacıyla başladım.Ama bi tutuldum son iki bölüm alt yazısını beklemek zorunda kaldım o derece sevdim 😍.Zaten 10 bölüm mini dizi gibi bişi bayılırım kısa kore dizilerine💃


Meloholic Yorum ve Replik :
Dizi Yuho'nun karakterinin yani Yoo Eun Ho'nun sevgilisinden acayip bi aldatılma kazığı yemesinden sonra başlıyor.
ruhsa.blogspot.com.tr
Bu kızımız evinde Eun Ho'yu aldatırken Eun Ho'ya yakalanıyor .Eun Ho kızın evinden çıktıktan sonra onu biri kovalıyor ve başına tuğlayla vurup bayıltıyor, tam o sırada şimşek bizim Eun Ho'yu bulmasın mı ? Ahanda buluveriyor. Ve böylelikle Eun Ho kadınların ellerine dokununca aklını okuyabilme yeteneğini kazanıyor o gün.
ruhsa.blogspot.com.tr
Başrol kızımız Kyung So Jin'in karakteri Han Yeri çift karakterli birisidir.İkinci karakter ise Han Joo Ri.
  • Ye Ri daha silik bir karakter yani ilgi çekmeyi sevmeyen salaş giyinen.
  • Joo Ri ise Ye Ri 'nin tam tersine bolca dekolte kullanan ve baya çapkın biri 😈.

ruhsa.blogspot.com.tr

Bu arada unutmadan söyliyim Joo Ri, Ye Ri ye zarar gelmesin diye Ye Ri ye yaklaşan ve Ye Ri'in  birlikte olduğu erkekleri Ye Ri'den uzaklaştırıyor.
Tabikiii bunu Eun Ho 'ya yapıyor Gifleri takip edin 😆.
ruhsa.blogspot.com.tr






Eee bu diziye bi kötü adam lazım değil mi? Evveettt Dediğini duyar gibiyim onu da alttaki arkadaş yani çatlak yazar bir güzel yerine getirdi maaşallah 🙋
ruhsa.blogspot.com.tr
Kötümüz kötüydü tabi ki de hangi kötü sevilir ki 😒
Dizide birde sürpriz vardı Clara.
Clara  iki bölümde az az göründü vücuduyla bize hava attı  ve gitti.Profesörle aşk yaşıyorlardı birden ortadan kayboldu resmen ,finalde gelir diye ummuştum profesöründe aşk hayatı yarım kalmaz en azından diye gelmedi .Açıkçası niye vardı niye gitti pek anlamlandıramadım veda sahnesi bile yoktu 💭 garip...
ruhsa.blogspot.com.tr
Efendim dizide biri daha vardı ki ...ilk başlarda  cidden Girl Day'dan Hyeri sandım .Hyeri şuan Two
Copsda oynadığını bilmesem baya kaptıracaktım kendimi.
Baknz:
ruhsa.blogspot.com.tr

ruhsa.blogspot.com.tr

Labum Solbin'miş  kendileri efendim 
Bu kızımızda Eun Ho 'ya aşık ve  Profösörün kardeşi ⇑

Başrol kızımız küçükken yaşadığı bir olay yüzünden çift kişilikliymiş ya 😵
ruhsa.blogspot.com.tr

Final tatmin ediciydi .Ye Ri, Eun Ho'nun desteği sayesinde ikinci kişiliğinden kurtuldu.
...
Meloholic'i başta iki dizi karışımı diye pek izlemek istememiştim çünkü mini dizide bu kadar olayı nasıl yansıtacaklar diye endişe duymuştum ama naaaptılarrrr efendim Başardılarrrr 👻 
ruhsa.blogspot.com.tr
Tavsiye ediyorum güzel bir kore dizisi  son bölüme ne ara geldiğinizi şaşıracağınız bir yapım Meloholic.
10/9


Dikkat! : Bu yazıda kullanılan gifler ve fotoğraflar tamamen Ruhsa'dan İnciler bloğuna aittir.İzin alınmadan kullanılması yasaktır.


(İzle, İnstagram, Facebook ve Google+ iletişim yollarından  takipte olursanız daha çok dizi ve filmden haberdar olabilirsiniz.Şimdiden Teşekkürler 😊) 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum: