Son Yazılar

Mini Dizi-Last Minute Romance

Başrollerinde Han Seung Yeon ve Lee Seo Won'un  bulunduğu mini dizi Last Minute Romance dram ve romantik türünde üstelik 2 bölüm.
Last Minute Romance Konusu
İnsanların arayıp çeşitli dertlerini anlattığı bir yerde çalışan Beak Se (Han Seung Yeon) ileri derecede kanser olduğunu öğrenir.Hayatının son zamanları mutlu yaşamak adına hayranı olduğu oyuncu Ji Seol Woo (Lee Seo Won) sevgili olmak ister.Fakat bu imkansızdır Beak Se'de Ji Seol Woo ya çok benzeyen birini bulur ve olaylar başlar.

Last Minute Romance Replik ve Last Minute Romance Yorum


Last Minute Romance ikişer bölümü 1 saatten oluşmak üzere olan bir mini dizi.
Acıkcası bana biraz banal geldi çok alışıldıktı...Pek bişi söylemek gelmiyor içimden de 😀
Ben Han Seung Yeon için başlamıştım ama tam bir vakit kaybı bence...


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. hımmm eh iyi bir tanesini eledik barik :)

    YanıtlaSil
  2. İzlemeyeyim o zaman ben de. :)

    YanıtlaSil
  3. :))) ohh ne güzel beğenmediysem beğenmedim demek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napak dizi film blogu olmanin avantaji😃😃😃

      Sil
  4. Kore dizilerinde son zamanlarda ben de merak saldım, fırsat buldukça izliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne guzel 😊.Begendiklerinden tavsiye beklerim o zaman 🤗

      Sil