Son Yazılar

My Ajusshi Konusu ve Oyuncuları


Başrollerinde Lee Sun Kyun ve IU'nun yer aldığı yapım dram ve romantik türünde, 16 bölüm.

My Ajusshi Konusu
Bakalım☝
(Le Sun Kyun)Park Dong Hoon 3 kardesin ortancasıdır sesiz sakin yaşamında çektiği acıları dertleri içine atan bir inşaat mühendisidir.(IU) Lee Jin A ise Dong Hoon'un çalıştığı inşaat şirketinde geçici çalışan bir elemandır.Bu ikili birbirlerinin  yaşları farklı olsada aynı durumlardan geçtiklerini fark ederler ve birbirlerine derman olurlar.
My Ajusshi Oyuncuları
Bakalım☝


...
Ahh IU ahh diye başlıycam...nerde kendine uymayan rol var onu gidip buluyorsun gibi geliyor bana.Hayır senaristlerin hiç mi gözü yok allahını peygamberini seversen yaaa!
Olmuşmu hayır olmuşmu bi bakın!
Neyse tamam sakinim...
Neyseki hikayedeki detay rahatlamama yardımcı oluyor,allahtan yoksa bu dizinin çekeceği vardı elimden😈.Neymiş o detay derseniz -yaşları farklı olan ama aynı dönemlerden geçen insanlar- 



Devam edersek Le Sun Kyun 'u en son bi filmde izledim -The Advocate mükemmel bi film efendim dedektif filmlerinden hani benim sevdiklerimden İzleyin izlettirin Ahahah😉-

Diğer abi ve ablaları bi yerlerde gördüm ama hatırlayamıyorum mazur görün lütfen... Zaten kadroda tam açıklanmadı bakcaz bakalım ikilinin uyumuna.
-Bu arada bazı kaynaklarda dizinin adı My Mister olarak geçmektedir.

Benden demesi netizenler burdan çok ekmek yer ahanda! buraya yazıyorum👂 demedi demeyin 😝

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

20 yorum:

  1. IU'yla bu adamı yanyana hiç hayal edemedim. Neyse önyargılı olmayalım :)) IU'nun partner seçimleri kötü ama ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi kötü ama hikaye onu gerektiriyor bide onu düşünmekte lazım ^^ :D

      Sil
  2. Baş aktör çok tanıdık geldi ama bilemedim.İlginç bir yapım olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coffe prince 'yi izlemişmiydin ordaki ikinci adam işte :)

      Sil
  3. Kız ne kadar güzel, ne kadar duru yalnız şaştım kaldım. Adam yanına hiç gitmemiş :D Ama olmadı şimdi, biraz yakışıklı olsaydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha kız 24 adam 42 yaşında olmamışlar tabi :|

      Sil
  4. İkili dış cephede çok uyumlu görünmese de iç cephede durum farklı olabilir. Bu arada Annesinin prensesi sizi tanıtmış. Ben de tanışmaya geldim. Bir kahve içmeye bize de beklerim.:)

    YanıtlaSil
  5. Oh maşallah , LSK , IU'nun yanında babası gibi durmuş ama neyse artık , şimdi abinin de oyunculuğu iyi kesin IU çok sönük kalacak yanında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet IU sönük kalacak malum IU'nun oyunculuğu malum 😒

      Sil
  6. hımmmm advocate öyle mi :)

    YanıtlaSil
  7. hahaha sinirlerim bozuldu niye böyle bir şey yapmışlar bende anlamadım. İzlenilen film konu bakımından izleyiciye hitap etmesi gerektiği kadar bütünlük olarak da hitap etmeli bence.Sanırım IU en çok dream high dizisinde Wooyoung ile yakışmıştı. Sonra bir türlü ayarı tutturamadılar :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi bende Dream High dan sonra kimseyle yakıştıamadım Jang Geun Suk la bile oynadı kız ama yok olmuyor kimya önemli tabi :) Yorum için teşekkürler bu arada ^-^

      Sil
    2. Aynen valla öyle çok sevimli çok tatliş bir kız ancak eşleşmelerde biraz hüsrana uğratıyorlar 😂😂
      Rica ederim canımm ❤

      Sil
  8. 2.bölümü izleyen biri olarak, kesinlikle Lee Ji Eun (IU) bu dizide döktürmüş. Harika oynamış Bir şarkıcı olarak değil bambaşka biri olarak oynamış hatta.. Yaşlarını çok da önemsemiyorum çünkü adı üstünde "My Ajusshi.."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyen birinin yorumu tabiki önemli siz öyle diyorsanız 🤭

      Sil
  9. Bence ıu bu diziyi tam oturmus kız iyi bir oyuncu olmaya çabalıyor bence ve bunun hakkını veriyor her dizisinde bu kızı neden bu kadar aşagılıyolar anlamıyorum��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diziyi izlemedim ama izleyen cogu kisi oyunculugunun gelistigini söylüyor.Aşagilamalarda bence diger dizelerdeki kotu performansi yüzunden😒

      Sil