Son Yazılar

Rich Man, Poor Woman (Kore Ver.) Konusu ve Oyuncuları

Rich Man, Poor Woman (Kore Ver.) Konusu ve Oyuncuları
Başrollerinde Exo Suho ve Han Yeon Seo'nun yer aldığı Pich Man,Poor Woman romantik komedi türünde ve 16 bölüm.

Rich Man, Poor Woman  Konusu
Bakalım☝
Next One kurucusu ve Ceo'su olan Lee Yeo Chan (Suho) genç yaşında başarılı olmuş,  kibirli ve kimseye güvenmeyen karakterde biridir.Fakat Chan'ın kötü bir hastalığı vardır, Chan yüz körüdür.Kim Bo Ra (Han Yeon Seo) ise kırsal bölgeden gelen bir üniversite öğrencisidir ve hayali Next One da çalışmaktır.Kader bu ikiliyi bir araya getirir.

Rich Man, Poor Woman Oyuncuları
Bakalım☝

Rich Man, Poor Woman (Kore Ver.) Konusu ve Oyuncuları


...
Türkçeye  Zengin adam,Zavallı kadın olarak çevrilen dizi Rich Man Poor Woman 16 bölüm  olacak. Han Yeon Soo'yu daha  Monstar diye bir dizi vardı orada izlemiştim oradaki rolü de kırsal bir bölgeden gelmişti bu rolü de öyle.


Exo severlerin ve romantik komedi türüne bayılanların büyük heyecan, merakla izlecekleri bir dizi Rih Man Poor Woman. Hadi bakalım 😉

-Dizi Japon dizisi Rich Man, Poor Woman (2012) uyarlamadır.-

FRAGMAN    

(İzle,İnstagram, Facebook ve Google+ iletişim yollarından  takipte olursanız daha çok dizi ve filmden haberdar olabilirsiniz.Şimdiden Teşekkürler 😊) 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

12 yorum:

  1. ay bak 2018 de izlicen ve sölücen ben de onları izlicem işte taam mııı :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum kore dizilerini ☺️

    YanıtlaSil
  3. 2018'de biir sürü güzel dizi çıkıyor ya. :)

    YanıtlaSil
  4. Bn çok sevdim ama 2 bölümden sonra si Türkçe altyazılı değil ve izleyemiyorum diğer bolumler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi koreantürk'den baktım 8. bölüme kadar var alt yzı diğer bölümden yayılanmaştır güncel bir dizi çünkü korede de aynı zamanda yayılanıyor :)

      Sil
  5. Lütfen yardım eder misiniz....

    YanıtlaSil
  6. Online olarak takip ettiğim dizi kendisi.Bölümleri ararken baya zorlandım çünkü hep Japon versiyonu karşıma çıktı durdu :/
    Suho'nun mini bir dizisini izlemiştim zamanında.Yarım bırakmıştım gerçi ama Suho'nun oyunculuğunu tahlil edecek kadar ilerlemiştim.Orada iyiydi.Burada da fena değil.
    Başrol kızın şansına diyecek sözüm yok.Zamanında Bigbang'in klibinde oynamıştı şimdi de Exo'nun bir üyesiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreantürkten takip etmeni tavsiye edebilirim baya kordinasyonlu çalışıyorlar arkadaşlar.Ben biraz idol oyunculara karşıyım o yüzden cık :D

      Sil