Son Yazılar

2017 Favori K-Pop Şarkıları-Part 2

Listemize  tam gaz devam💥
ruhsa.blogspot.com

GIRL'S DAY-I'LL BE YOURS

Şarkıyı bir kere dinle sonra söylemeye başlıyosun dile dolanıyor resmen!
Everyday~Girl's day  🔊

SUNMİ-GASHİNA
 
Yoluna solo olarak devam eden ve bu yolda emin adımlarla yürüyen Sunmi. tebrikler gerçekten kendine uygun şarkıyı buluyo çıkarıyo hit yapıyo helal olsun arkandayız Gashina 👊

RED VELVET-RED FLOWER
Kıpır bir yaz şarkısıydı dinledikçe keyif aldım. 

MINZY-NA NONNİ
Listelerde istediği başarıyı gösteremesede bence çok iyi bir şarkı ve burda olmayı sonuna kadar hak ediyor.

SF9-O SOLE MİO
FNC Entertaiment'in ilk erkek dans performans grubu bu şakıyı accayip beğendim.İspanyol ezgileri eşliğinde çoşmak istiyorsanız bi tık uzağınızda 💃💃💃

YEZİ-ANCK SU NAMUM
Yezi yi daha önce hiç dinlemedim grup performansları hariç tabikide ama bu şarkısı mükemmel olmuş .Fakat şirkenin yeterince reklam yapmaması sonucu şarkı pek duyulmadı malesef ki.....

APİNK-FİVE 
Ben öyle pek sevimli kız konseptlerini sevmiyorum ama Apink in yeri ayrı.Five dinleyin aşk saçın 💘

TWİCE-KNOCK KNOCK
JYP nin en büyük vurgunu Twice .Harikalar 🎃

GIRLFREND-FINGERTIP
Pek şirin konsepti sevmediğimi söylemiştim Girlfrend de bu konsepti uygulayan gruplardan biriydi ama bu şarkıyla sevimli kız konseptini kenara bıraktılar ve içlerindeki girl crush ı gördük ve baya başarılılar.

GIRL'S GENERATİON-HOLİDAY
Namı değer SNSD'nin 10.yıl özel albümünden  Holiday'i...
Biliyorsunuz ki Seohyun,Sooyoung,Tifanny gruptan ayrılma kararı aldı.Malesef ki bir daha OT9 u bir arada görebilecekmiyiz mechul o yüzden bu şarkının keyfini çıkarınnnnnn 📢








Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder