Son Yazılar

Tayland Dizi ; Princess Hours Thailand

ruhsa'dan inciler dizi tanıtımı

Cancagızım bu yazıyı okuduğuna göre Uzak Doğuda daha farklı hangi diziler var diye merak ediyorsundur diye umuyorum merak etmesen bile bu dizi sana Uzak Doğu'nun farklı yerlerini keşfetmene bir gram yardımı dokunur umarım 😉
Dizimiz 2006 Güney Kore yapımı olan Goong yani Düşlerimin Prensi dizisinin Tayland   uyarlaması.Hepimizin yada bir çoğumuzun uzak doğuya ve G.koreye ilgi duyması Düşlerimin prensinden başlıyor  yani ilk göz ağrımız gibi bişey... öyle olunca daha değerli oluyor tabi insanın gözünde en azından benim için öyle .
Diziyi ilk sayfalarda falan gördüm komik sahneler falan baya hoşuma gitti dedim bir bakayım ben şu diziye .Daha öncede bir iki Thailand  dizisi izlemişliğim var
güzel oluyorlar orası kesin de bi tek dilleri beni rahatsız ediyor böyle ağızları dolu dolu konuşuyorlarmış gibi geliyor yani öyle hissediyorum konuşmaları duyunca ne bilim😄
|Konusu|
Kaning sırdan bir öğrenciyken büyükbabasının Kralın koruması olduğunu ve krala evlilik sözü verdiğini öğrenir.Başta kabul etmek istemesede bir takım talihsizlikler ve olaylar sonucu Kaning Veliah Prens Inn ile  evli bulur kendini .
...
Oyuncuları kimlermiş bakalım☝


thailand dizi tanıtımı
Kaning

 Pattie Ungsumalynn Sirapatsakmetha



Thailand dizi tanıtımı
Inn

 Tao Sattaphong Phiangphor






















thailand dizi tanıtımı  
Nakhun

Pagniez Phan 





















thailand dizi tanıtımı
Minnie
Bebe 
Thanchanok Ritnaka

























tayland dizi tanıtımı

Genel olarak düşüncem ...Evet dizi uyarlama mı? uyarlama! ama ne uyarlama!  ister istemez kıyas yapıyorsunuz zaten orası bi kesin diyeceğim o ki; beni çok alıp götüremedi zaten oyunculukları kötünün iyisi durumundaydı, hele o Minnie nin oyunculuğu yerlerdeydi hiç bi duyguyu yansıtamadı bana seviyorken ne seviyor gibiydi, ağlarken ne ağlıyo bu kıza rağmen bitirdim diziyi...💪
Sırf başrollerin tatlılıkları için izlediğim bi dizi oldu malesef orayı geçemedi ..

10\5 









Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder